قزوین_ استاندار قزوین گفت: با توهینی که به مقدسات توسط برخی افراد در سال ۸۸ وارد شد، مردم از همه طیف ها به صحنه آمدند و باید این مناسبت ها را به فرصتی برای افزایش و ارتقای وحدت ملی استفاده کنیم.

مناسبت های تاریخی فرصتی برای ارتقای وحدت ملی باشد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، عبدالحمد زاهدی عصر روز چهارشنبه در  مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین که در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت است تا ما به عنوان کارگزاران نظام، گزارش کاری را به مردم ارایه دهیم، اظهارداشت: باتوجه به اینکه در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی مراسم هستیم، کمیته های زیرمجموعه این دهه فعال شده است و امیدوارم مراسم پرشکوه تر دهه فجر را در استان قزوین برگزار کنیم.

وی افزود: امروز به همراهی تعدادی از مسؤولان شورای تبلیغات اسلامی استان ها در محضر مقام معظم رهبری بودیم که فرصت ها، تهدید ها و انزارهایی را مطرح کردند که یکی از صحبت های رهبر این بود که دشمن تلاش می کند تا نظام را ناکارآمد جلوه کند.

 استاندار قزوین با بیان اینکه دستگاه های بیگانه القا می کنند که نظام جمهوری اسلامی، نظامی ناکارآمد است، ادامه داد: جمهوری اسلامی شامل ارکان نظام اعم از نیروهای مسلح، دانشگاه و غیره است و هربخشی از آن را اگر تخریب کنیم بخشی از نظام را تضعیف و تخریب کرده ایم؛ باید در داخل کشور مراقب باشیم که با تخریب های بیگانه برخورد کنیم.

زاهدی یادآور شد: رهبر در بیایانات خود عنوان کرده اند که «انتقاد اشکال ندارد، اما اگر این انتقاد در راستای جوسازی و زیرسوال بردن نظام باشد به معنای بی تقوایی فرد است»؛ بیش از هر زمان به وحدت ملی نیاز داریم.

وی خاطر نشان کرد: وحدت به معنای این نیست که همه یک نوع تفکر داشته باشیم بلکه باید همه در جهت مصالح نظام تلاش کنیم؛ انتقادی اگر وجود دارد نیز انجام شود اما تخریب درونی جز فایده ای برای کمک به دشمنان و بیگانگان برای دست یابی به اهدافشان نیست.

استاندار قزوین گفت: در روز نهم دی که توهین به مقدسات توسط برخی افراد وارد شد، مردم از همه طیف ها به صحنه آمدند و باید این مناسبت ها را به فرصتی برای افزایش و ارتقای وحدت ملی استفاده کنیم.

زاهدی تصریح کرد: عاشورا و اباعبدالله متعلق به شیعه و سنی و مسیحی است و همه باید توانمندیها را کنار هم گذاشته و با همه امکانات برای تعالی جامعه گام برداریم و تنها راه حفظ انقلاب و ارزشها داشتن وحدت و انسجام است.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که با پدیده زلزله روبرو هستیم جا دارد از مردم و مدیران بحران تشکر کنیم که با کمک های خود حماسه آفریدند و ما نیز در استان باید برای کمک رسانی و کاهش آسیبهای زلزله آمادگی داشته باشیم.

استاندار قزوین در ادامه ضمن تشکر ازخدمات شاهرخی معاون سابق اظهارداشت: ایشان بدلیل درخواست شخصی و خانوادگی از قزوین رفت و از خدماتشان تشکر می شود و آقای آشناگر هم تحربه مدیریتی طولاتی دارد و امیدواریم در استان قزوین هم موفق باشند.

سیده حمیده زرآبادی در این مراسم گفت: آقای شاهرخی یک توازنی را بین هر سه جایگاه در سمت خود حفظ کردند.

وی افزود: امیدواریم وجود آقای آشناگر در استان قزوین منشأ خیر و برکت باشد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به حساسیت های بودجه سال ۹۷ به عنوان نماینده مردم استان قزوین در حوزه تخصصی خود (کمیسیون صنایع و معادن) در کمیسیون تلفیق بودجه حضور خواهم داشت.

زرآبادی یادآور شد: بحث های جنجالی از جمله حذف یارانه ها و افزایش قیمت حامل های انرژی مطرح است و نماینده مردم می دانم و تلاش می کنم که از حقوق مردم دفاع کنم؛ کمترین تنش را خواهیم داشت و تلاش می کنم که بودجه یک بودجه معقول، راهبری و کاربردی باشد و در سال ۹۷ امیدواریم شاهد پیشرفت در کشور و استان باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.