وزیر نفت در حاشیه جلسه هیئت دولت به گزارش های صدا و سیما درباره مهار آتش سوزی چاه نفت رگ سفید و طرح موضوع طولانی شدن مهار این چاه واکنش نشان داد و رسانه ملی را به پخش اخبار منفی متهم کرد.

صدا و سیما پهلوان پنبه‌ها را جای قهرمان جا نزند

قدس آنلاین- وزیر نفت در حاشیه جلسه هیئت دولت به گزارش های صدا و سیما درباره مهار آتش سوزی چاه نفت رگ سفید و طرح موضوع طولانی شدن مهار این چاه واکنش نشان داد و رسانه ملی را به پخش اخبار منفی متهم کرد.
بیژن زنگنه هنگامی که از سوی خبرنگار صدا و سیما درباره تأخیر در مهار آتش سوزی این چاه که ۶۰ روز اعلام شده بود مورد سؤال قرار گرفت، با بیان اینکه مدت زمان مهار چاه بیشتر از زمان مطرح شده نبود و چاه رگ سفید در همان ۶۰ روز اعلامی بود، افزود: شما برای خود زمانی خاصی اعلام می‌کنید تا بعد بگویید دولت توانایی کار ندارد و یکسری پهلوان پنبه را به عنوان قهرمان معرفی می کنید. وزیر نفت اضافه کرد: با تلاش همکاران من در شرکت حفاری، خاموش کردن چاه را از دو مسیر هوایی و زمینی برنامه‌ریزی کردیم و برخلاف همه فشارها و آزارهایی که به همکارانمان رساندند، چاه خاموش شد.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۸
    0 0
    مثل اینکه آقای وزیر فراموش کرده اند که سر قراردادمحرمانه توتال همه میگفتند خودمان میتوانیم اما وزیر میفرمودند نمیتوانیم و حتی در زمان دیگری گفتند برخی نمیخواهند توتال بیاید. از اینکه نیروهای داخلی توانستند چاه را خاموش کنند همه ایرانیهای غیور احساس غرور میکنند. شما چطور ،آقای وزیر ؟ پس بدانید که ما میتوانیم