قزوین_ مدیرآستان مقدس امامزاده حسین (ع) استان قزوین از برگزاری مراسم گرامیداشت 9 دی در این آستان خبر داد.

مراسم گرامیداشت ۹ دی در قزوین برگزار می شود

حجت  الاسلام احمد باقری در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه معصومه (س)، مراسم عزاداری این بزرگوار در استان قزوین برگزار می شود.

وی افزود: مراسم دعای پرفیض کمیل روز پنج شنبه هفتم دی ماه سال جاری  بعد از نماز مغرب و عشا در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) استان قزوین برگزار می شود که برگزاری مراسم ذکر مصیبت ویژه بانوان نیز در روز جمعه هشتم دی ماه در این مکان نیز پیش بینی شده است.

مدیرآستان مقدس امامزاده حسین (ع) استان قزوین بیان کرد: مراسم دعای کمیل با حضور علی فرمانی از مداحان اهل بیت (ع) این استان برگزار می شود.

باقری عنوان کرد: آستان مقدس امامزاده حسین (ع) استان قزوین از اماکن مقدسی است که زائران بسیاری در ایام هفته به ویژه روزهای پنج شنبه و جمعه را به خود اختصاص می دهد.

وی اضافه کرد: برنامه های مختلفی در طی سال در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) استان قزوین برگزار شده که جشن میلاد امام حسن عسگری(ع)، کلاس آموزشی ویژه بانوان، تفسیرقرآن کریم و جشن میلاد حضرت محمدمصطفی (ص) و امام جعفرصادق(ع) از نمونه این برنامه ها است.

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین (ع) استان قزوین تصریح کرد: باتوجه به فرارسیدن حماسه ۹ دی، مراسم گرامیداشت آن در روز جمعه ۸ دی ماه سال جاری نیز در آستان مقدس برگزار می شود که حجت الاسلام تقی خانی به سخنرانی می پردازد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.