گناباد-امام جمعه گناباد گفت: نهم دی روز بصیرت و میثاق با ولایت برای تاکید بر ضرورت بصیرت‌افزایی و بیعت مجدد با ولایت است.

حماسه‌ ۹ دی تاکید بر بیعت مجدد با ولایت است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با چشم باز به حوادث و جریانات نگاه‌کردن، گوش به فرمان رهبر بودن، حضور به هنگام در صحنه، اتحاد اسلامی را حفظ کردن، دشمن‌شناسی و شناخت نقشه‌های دشمنان و شناخت دوستان از خصلت‌های یک فرد بصیر است.

امام جمعه گناباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی تحول عظیمی در جهان ایجاد کرد گفت: انقلاب اسلامی ایران ضربه‌ی سنگینی به منافع قدرت‌های استکباری وارد ساخت و آنها در اتحادی شیطانی برای مقابله با این قدرت نوظهور انواع دسیسه‌ها از کودتا گرفته تا تحریک اقلیت‌ها، بحران آفرینی، تحمیل جنگ و تحریم اقتصادی را طراحی و به اجرا گذاشتند.

وی گفت: اما نظام اسلامی به دلیل برخورداری از رهبری الهی مقتدر و محبوب و حمایت مردم  توانست همه تهاجمات و ترفندها را پشت سر گذاشته و با عبور از بحران‌ها دشمنان را ناکام نماید.

امام جمعه گناباد اضافه کرد: دشمنان با تجزیه و تحلیل شکست‌ها  پی به نقش تعیین‌کننده ولایت فقیه و باورهای مذهبی در ناکامی‌های خود بردند و در یک تغییر تاکتیکی از جنگ سخت به جنگ نرم روی آوردند و همه توان خود را متمرکز در تهاجم به اعتقادات دینی تضعیف ولایت فقیه و ارزش‌های اسلامی و دوقطبی شدن جامعه کردند.

صادقی‌نسب شکل‌گیری حوادث هیجده تیر ۷۸ و فتنه ۸۸ را از مصادیق جنگ نرم دانست و گفت: در این میان پیوند الهی میان مردم و ولایت و رهبری مسیر جدیدی از مبارزه ملت ایران با این فتنه‌ها را گشود و با شکل گیری یک بصیرت انقلابی آنها را خنثی کرد.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی گناباد با اشاره به حوادث سال ۸۸ افزود: دشمنان با یک دسیسه از پیش طراحی شده به بهانه تقلب در انتخابات جامعه را دو قطبی و رودرروی یکدیگر قرار دادند.

وی گفت: اما مدیریت بی‌نظیر و روشنگری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در نماز جمعه و همچنین حمایت تمام قد امامان جمعه سراسر کشور حرکت حماسی پرشور و با بصیرت مردم در نهم دی ۸۸ را رقم زد.

وی گفت: نهم دی نشان داد که پیوند مردم با اسلام انقلابی و ولی فقیه ناگسستنی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.