گرگان- دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: استان گلستان تنها با وحدت و همدلی به توسعه می رسد و بدیهی است که همه ما در استان تنها یک هدف توسعه داریم.

توسعه در گلستان با وحدت وهمدلی میسر است
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علیرضا ابراهیمی صبح امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گلستان اظهار کرد: در سال ۲۰۳۵ جمعیت روستایی دنیا به ۳۰ درصد میرسد ولی در سال ۹۶ جمعیت روستایی ایران به ۲۵ درصد رسیده است.
وی ادامه داد: روستاها هم اکنون پاشنه آشیل کشور هستند و بسیاری از روستاها خالی از سکنه شده است وبا تقویت یک جانبه شهرها مشکلات اقتصادی، اجتماعی و اقتصادی روستاها تقویت شد.
دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان تصریح کرد: متاسفانه در حوزه تسهیلات ارائه شده در گلستان، موضوع روستا دیده نشده است که جای نقد اساسی دارد.
ابراهیمی گفت: ما در حوزه نوسازی مدارس، آب روستایی، تعاون روستایی و مسائل دیگر روستا به شدت مشکل داریم که دولت برای این امر باید قکری اساسی داشته باشد.
وی افزود: نیاز است کمک و تسهیلات بانک ها برای توسعه روستا ادامه داشته باشد و افزایش یابد و خیلی از مردمی که به ما مراجعه می‌کنند مکلات شدیدی در حوزه دریافت مجوز از برخی دستگاه‌ها دارند که انتظار می‌رود دستگاه‌ها با حمایت مردم روستا آنها را ترغیب به سرمایه‌گذاری در روستا کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.