سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با تمجید از برانکو ایوانکوویچ گفت: بازی کردن برابر برانکو مثل حضور در یک کلاس درس است.

یحیی گل‌محمدی: بازی مقابل برانکو مثل یک کلاس درس است/ پرسپولیس بهترین تیم ایران است

به گزارش قدس آنلاین، تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فردا (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: مقابل بهترین تیم ایران بازی داریم. آنها کیفیت خوبی در یکی دو سال اخیر از خودشان نشان دادند و یکی از قدرتهای آسیا هستند. همه این صفات خوب باعث ایجاد انگیزه در تیم ما است و می‌دانیم با یک تیم خوب بازی داریم و بازیکنان با انگیزه بیشتری بازی خواهند کرد. ما تغییرات زیادی داشتیم و تیممان بازی به بازی بهتر عمل می‌کند و باتوجه به این تغییرات نیاز به زمان است تا هماهنگی ایجاد شود. او افزود: دوست دارم هرکس که به ورزشگاه می آید لذت ببرد و شاهد یک فوتبال خوب بدون حاشیه باشند.
سرمربی تراکتورسازی درباره شکستهای این تیم مقابل پرسپولیس در بازی‌های اخیر گفت: در فوتبال اتفاقات زیادی می‌افتد. ما ابتدای فصل مشکلات زیادی بخاطر محرومیت از نقل و انتقالات داشتیم. ما احتیاج به زمان داریم تا این مرحله را رد کنیم. ما بازی به بازی بهتر می‌شویم و انگیزه بازیکنانمان زیاد است. ما یکسری مشکلات مالی که داشتیم با عقد قرارداد روز گذشته باشگاه با اسپانسر حل شده است.

گل‌محمدی درباره بازیکنان سرباز  این تیم اظهار کرد: بازیکنان سرباز هم بازیکن جدید محسوب می‌شوند. این انتخاب ما بود که از آنها استفاده کنیم. شرایط تراکتور نسبت به تیمهای دیگر خاص است. هر مربی که به این تیم آمده از آپشن جذب سرباز استفاده کرده است. از اکثر بازیکنانی که آمدند شناخت خوبی داشتیم و فکر میکنم عمکلرد خوبی داشتند.

او افزود: ما دو بازیکن دیگر مدنظرمان است و اگر جذب کنیم شرایطمان بهتر میشود.

سرمربی تراکتورسازی درباره شناختش از برانکو گفت: برانکو مربی قوی است و هرجا بوده تاثیر مثبت داشته است. ما فردا مقابل یکی از بهترین مربیان آسیا بازی می‌کنیم. بازی مقابل برانکو یک کلاس درس برای مربیان است. ما از پرسپولیس شناخت داریم و آنالیز دقیقی از آنها داریم.

گل محمدی درباره واکنش باشگاه های پرسپولیس و برانکو زمان محرومیت از نقل و انتقالات که واکنش متفاوتی بود اظهار کرد: آنها بعد از قهرمانی در لیگ بازیکنان جدیدی جذب کردند و قوی که بودند قوی تر شدند. فکر نمیکنم شرایط ما یکسان بود. شرایط ما پارسال خاص بود ونصف بازیکنانی که می‌توانستیم با آنها قرارداد ببندیم از تیممان جدا شد. تیم ما جوان شد و کار کردن با جوانان سخت است. محرومیت ها و مصدومیت ها اضافه شد و بعضی از بازی ها از تیم جوانان بازیکن میگرفتیم. مشکلاتی که در نیم فصل اول داشتیم فکر نکنم هیچ تیمی در دنیا و آسیا تجربه کرده باشد. من هیچوقت ننالیدم و سعی کردم با جوانان کار کنیم و پیشرفت داشته باشیم. انگیزه ما هم حضور هواداران و پرشورها بود. آنها انگیزه میدادند و ما کار میکردیم. ان‌شاءالله با گرفتن این بازیکنان روندمان رو به رشد خواهد بود.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل دوم تراکتور متفاوتی را شاهد خواهیم بود گفت: چند بازیکن جوانمان مثل آزادی، فاخر و... بازیکنان خوبی هسند که در نیم فصل دوم از آنها استفاده میکنیم. قطعا تیم ما بهتر شده است و در بازی های آینده این مسئله نشان خواهد داده شد. هدف های بزرگی را در سر داریم ولی با توجه به مشکلاتی که وجود داشت باید روند رو به رشدی داشته باشیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن خارجی مدنظرش است، تصریح کرد: ما هر دو گزینه را بررسی کردیم و تا هفته آینده یکی از دو بازیکن مدنظرمان خارجی خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.