گرگان- سرپرست دانشگاه آزاداسلامی گلستان از ٩ دی به عنوان "اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران " نام برد.

۹ دی اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمن کشید
حجت الاسلام سیدعلی طاهری در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: حضور گسترده مردم در ٩ دی برنامه ریزی دشمنان را از بین برد و آبرویی برای نظام جمهوری اسلامی ایران شد.  
وی ادامه داد: انتخابات سال٨٨ یکی از پرشورترین انتخابات برگزار شده بود و بازتاب وسیعی در دنیا داشت به طوری که حتی رسانه های بیگانه اظهار کرده بودند بعد از تشییع پیکر پاک امام خمینی(ره) چنین جمعیتی را ندیده بودند.  
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گلستان تصریح کرد: فتنه٨٨ باعث شد که شیرینی حضور گسترده مردم ایران در انتخابات تلخ شود.  
وی ادامه داد: جمعی از فریب خورده ها به صورت ناآگاهانه و بعضی آگاهانه بعد از انتخابات آن سال حدود٨ ماه کشور را دچار آشوب کردند که باعث خدشه دارکردن پایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دنیا شده بود.  
حجت الاسلام طاهری با تاکید بر اینکه اختلافات سلیقه ای و تفکر به صورت طبیعی در هر جامعه ای وجود دارد، ادامه داد: باید از چنین اتفاق هایی درس بگیریم تا دشمن نتواند از آن استفاد کند.  
وی به حضور گسترده مردم در مراسم سالگرد ٩ دی اشاره کرد و افزود: مردم با بصیرت بالایی که دارند و با آگاهی مسائل دسیسه های دشمن را خنثی کردند. برگزاری سالگرد برای این روز پیوند دوباره مردم با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و شهدا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.