معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در کل کشور بیمارستان‌های آموزشی از اعتبار بخشی چشمگیری برخوردارند و با تلاش‌هایی که در حال انجام است انتظار می‌رود مشکلات آموزشی این مراکز به حداقل کاهش داده شود.

معاون وزیر بهداشت: مشکلات آموزشی بیمارستان‌ها به حداقل می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین، باقر لاریجانی امروز در آئین افتتاح دانشکده علوم پزشکی در پردیس دانشگاهی نازلو اظهار داشت: آذربایجان غربی به دلیل شرایطی که دارد می‌تواند ظرفیت زیادی در زمینه پرورش دانشجوهای پزشکی بشمار آمده و در این حوزه پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

وی افزود: تا کنون در استان آذربایجان غربی ۲۰ هزار دانشجو در زمینه پزشکی پرورش داده شده است.

معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: این استان با شرایطی که دارد انتظار می‌رود در ۵ سال آینده ۷۰ درصد نیروی انسانی مورد نیاز را پرورش دهد.

به گفته وی استان آذربایجان غربی از نظر گیاهان دارویی جزو زرخیزترین استان‌هاست که برای صنعت داروسازی بسیار مفید است.

لاریجانی بیان کرد: در کل کشور بیمارستان‌های آموزشی از اعتبار بخشی چشمگیری برخوردارند و با تلاش‌هایی که در حال انجام است انتظار می‌رود مشکلات آموزشی این مراکز به حداقل کاهش داده شود.

بهره‌برداری از دانشکده داروسازی ارومیه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی نیز در این مراسم اظهار داشت: دانشکده داروسازی در سال ۸۷ به عنوان ساختمان دندانپزشکی انتخاب شده بود که به دلایل دوری از شهر به دانشکده داروسازی تغییر کرد.

جواد آقازاده بیان کرد: این ساختمان با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی از سال ۹۱ نیمه‌کاره رهاشده بود  اما در سال ۹۴مجدداً کار احداث آن به عنوان دانشکده داروسازی ادامه پیدا کرد.

رئیس دانشکده داروسازی ارومیه گفت: برای احداث ساختمان دانشکده داروسازی ارومیه ۹ میلیارد تومان هزینه شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.