شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه هشتمین سالگرد حماسۀ یوم الله ۹ دی با صدور اطلاعیه‌ای از عموم مردم برای حضور در مراسم بزرگداشت این حماسه دعوت کرد.

مراسـم بزرگداشـت حماسه ۹دی ماه شنبـه در سراسر کشور برگزار می‌شود/مصلای تهران میزبان تهرانی‌ها

به گزارش قدس آنلاین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه هشتمین سالگرد حماسۀ یوم الله ۹ دی با صدور اطلاعیه‌ای از عموم مردم برای حضور در مراسم بزرگداشت این حماسه دعوت کرد.

شورای هماهنگی طی فراخوان عمومی اعلام کرد: مراسم بـزرگداشـت «حماسـۀ نهم دی ماه» شنبه ۹ دی ماه ۱۳۹۶ در تمامی مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها و شهرهای سراسر کشور و در بیش از ۱۲۰۰ نقطه کشور با حضور پرشور و آگاهانه ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: ملت بزرگ و بصیر و آگاه ایران اسلامی بار دیگر در سالگرد حماسه ماندگار، تاریخی و تاریخ ساز نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ «روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت»، با حضور پرشور، گسترده و آگاهانه خود در مراسم نهم دی در جای جای ایران اسلامی، در میعادگاه‌ها و مصلی‌های سراسر کشور، میادین اصلی مراکز استان‌ها، شهرستان‌ها، شهرها، بخش‌ها و در بیش از ۱۲۰۰ نقطه کشور، بار دیگر ضمن  به نمایش  گذاشتن وحدت و اقتدار و اتحاد ملی خود، حول محور ولایت و اسلام و عاشورا و دفاع از ارزش‌ها و مبانی انقلاب اسلامی، دیگر بار با بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» و مقام معظم رهبری امام المسلمین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای «مدظله العالی»  و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: ملت رشید و بصیر ایران باردیگر در نهم دی مقابل جریان باطل و نفاق ایستاده و نشان خواهند داد هنوز هم  با عاشورا ستیزان، منافقان و فتنه‌گران سر ستیز دارند و برای حمایت از  ولایت فقیه و انقلاب و  اسلام در صحنه‌ها حاضرند. مراسم بزرگداشت هشتمین سالگرد حماسه ماندگار نهم دی به همت دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سراسر کشور و سایر نهادها و سازمان‌های عضو مجمع این شورا برگزار شده و در تهران به صورت ویژه برگزار می شود.

در این اطلاعیه می‌خوانیم: ویژه مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی در تهران با سخنرانی «آیت الله اراکی»، «دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و عضو مجلس خبرگان رهبری» و مداحی «حاج سعید حدادیان» و با حضور پرشور مردم عزیز تهران به ویژه دانشجویان، دانش آموزان، طلاب و روحانیون، برخی از مسئولین نظام در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۱:۰۰ برگزار می‌شود. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از ملت بزرگ، آگاه و بصیر ایران اسلامی دعوت کرد تا با حضور پرشور، گسترده و آگاهانه خود در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل عظیم الشان و ولایت تجدید میثاق کرده و نشان دهند که به هیچ شخص و حزب و گروهی چک سفید امضاء نداده و با هر فردی که از دایره قانون و چارچوب ضوابط و مقررات اسلامی خارج شود کوچکترین مسامحه نداشته و با فتنه‌گران در هر دوره‌ای مقابله خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.