سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد برای رسیدن تیمش به صدر جدول باید سخت کار کنند.

شفر: حالا همه خوشحالم هستیم/ برای رسیدن به صدر باید سخت کار کنیم

 به گزارش قدس آنلاین، وینفرد شفر در نشست خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان اظهار داشت:در نیمه اول خیلی روی گل حریف فشار وارد کردیم و اصلا از یک گل خوشحال نبودم.در نیمه اول شوت خوبی به سمت  توپ گیری‌های خوبی انجام دادیم.

* گل اول با شانس همراه بود

وی افزود: در بین نیمه به قربانی گفتم که بیشتر به سمت دروازه حریف حمله کن و یک شوت به ما زدند که گلر ما خوب توپ را مهار کرد. ما در نیمه دوم مثل نیمه اول خوب فشار آوردیم و گل او با شانش همراه بود و شانس هم جزئی از فوتبال بود.2 گل ما را مدافعانمان زدند که این خیلی برای تیم ما خوب است. گل چشمی را دوباره باید روی آنالیز و اتوبوس و فیلم‌های منزل ببینیم. برای او خوشحالم چون روحیه خوبی دارد و برای تیم ما موثر است.

* فکر نمی‌کنم منتظری برای بازی بعد مشکلی داشته باشد

وی افزود: ما می‌خواستیم پژمان منتظری را در نیمه دوم ببینیم و از آنجا که روزبه چشمی محروم شده او را در بازی با تراکتورسازی در اختیار نداریم. البته منتظری بازیکن باهوشی است و فکر نمی‌کنم در بازی بعد مشکلی داشته باشد که از ابتدا به میدان برود.

* قائدی شانس داشت گل می‌زد

شفر تأکید کرد: خوشحالم که امروز مهدی قائدی هم بازی کرد و اگر خوش‌شانس بود می‌توانست گل هم بزند. از طرف دیگر این برد برایمان خیلی خوب بود و گل هم نخوردیم و همه اینها زمانی مهم می‌شود که کار گروهی خوبمان به سرانجام برسد.

* حسینی بهترین مدافع ایران است

شفر تأکید کرد: از عملکرد مجید حسینی خیلی راضی هستم و معتقدم او بهترین مدافع ایران است و می‌تواند آینده فوتبال ایران باشد.

* ۱۳ امتیاز با صدر فاصله داریم اما چیزی غیر ممکن نیست

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است تیم شما به عنوان مدعی قهرمانی با پرسپولیس رقابت کند، گفت: هیچ چیز غیر ممکن نیست. البته من سایر نتایج را نمی‌دانم اما ۱۳ امتیاز با حریفمان فاصله داریم و خیلی بازی‌ها باقی مانده است. همانطور که هفته پیش گفتم باید خیلی تلاش کنیم و این را هم بگویم که کل تیم ما این روزها با ۱۰۰ درصد روحیه در تمرین کار می‌کنند. وقتی تیم با همه توانش تلاش کند نتیجه می‌شود مثل نتیجه امروز اما این کافی نیست و باید خیلی بهتر از این باشیم.

* شاید چند ماه قبل شرایط خوب نبود اما حالا همه خوشحال هستند

وی ضمن تقدیر از تماشاگران استقلال گفت: برای من سورپرایز است که می‌بینم وقتی به مشهد می‌رویم یا در اهواز حضور داریم استقلال از حریف بیشتر تماشاگر دارد. من همیشه به بازیکنانم می‌گویم که نباید فقط به خاطر باشگاه تلاش کنند بلکه رضایت هواداران نیز مهم است. شما دیدید بعد از بازی بازیکنان و هواداران مشترکاً تشویق ایسلندی انجام دادند که این موضوع هم برای تماشاگران خوب است و هم برای بازیکنان. شاید این موضوع چند ماه قبل انجام نمی‌شد و شرایط اینگونه نبود اما حالا همه خوشحال هستند و شرایط خوب است و همه برای موفقیت استقلال تلاش می‌کنند.

به گزارش فارس، خبرنگاری در مورد شرایط رحمتی از شفر پرسید که مدیر رسانه‌ای استقلال اعلام کرد شفر فقط در مورد بازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران است.

* یک مهاجم می خواهم شاید دو نفر دیگر را زیر نظر بگیریم

وی در خصوص اینکه استقلال چقدر نیاز به تقویت دارد، گفت: ما فقط لیگ نداریم و جام حذفی هم پیش روی پای ما است ضمن آنکه در لیگ قهرمانان هم هستیم.  به طور مثال در بازی بعد چشمی حضور ندارد و ما باید بازیکن دیگری را به زمین بفرستیم. از طرف دیگر فاصله بازی‌های ما در لیگ قهرمانان کم است و شاید یک بازیکن مصدوم شود. ما از نفرات دیگر هم باید استفاده کنیم و معتقدم که برای لیگ قهرمانان حتماً باید بازیکن جدید بگیرند. هم افتخاری و هم توفیقی در جریان هستند و سخت تلاش می‌کنند که یک مهاجم به تیم ما اضافه شود. البته شاید لازم باشد یکی دو نفر دیگر را هم زیر نظر بگیریم.

* بازیکنان جوانی داریم که اروپایی ها باید پول زیادی به ما پرداخت کنند

وی در مورد اینکه بازیکنان جوان استقلال ممکن است با پیشنهادی از فوتبال اروپا روبرو شوند، عنوان کرد: بله این مسئله را شنیده‌ام، اگر جوانی بخواهد از فوتبال ایران به اروپا برود این مسئله شرایطی دارد. بازیکنان خودم را خوب می‌شناسم و می‌دانم که آنها آینده خوبی دارند. همچنین شرایط و قیمت بازیکنان در اروپا را هم می‌دانم، اگر بازیکن جوانی که قرارداد دارد بخواهد به اروپا برود باید به صورت میلیون دلاری به باشگاهش پول پرداخت کند. وقتی قیمت‌ها را در فوتبال اروپا نگاه می‌کنیم می‌بیند ۱۰ میلیون دلار و ۷ میلیون دلار و ... ما بازیکنان بسیار خوبی برای آینده داریم، باشگاهی که بازیکنان ما را می‌خواهد باید پول زیادی به ما پرداخت کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.