رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از آغاز هشت سال دفاع مقدس، استقلال نظامی ما هم آغاز شد و اکنون در سواحل خلیج فارس هزاران موشک آماده شلیک داریم.

استقلال نظامی ما از ۸ سال دفاع مقدس آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار تقی مهری بعدازظهر پنجشنبه در یازدهمین یادواره شهدا و همایش رزمندگان اطلاعات و عملیات لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس شمال کشور، اظهار کرد: چنین برنامه‌هایی باید موجب استحکام و وحدت تمام اقشار جامعه شود تا ارزش‌های دقاع مقدس زا زنده نگه داریم و راه شهدا را ادامه دهیم.

وی افزود: امنیت مسلمانان و نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط شهدای مدافع حرم به دست آمده و این عزیزان موجب عزت و سرافرازی کشور ما هستند.

رئیس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی با تحریم و فشارهای اقتصادی وارد میدان شد و دشمنان با جنگ نظامی به انقلاب اسلامی تعرض کردند به طوری که ۱۵۶ یگان و تیپ مستقل عراقی علیه ما به کار گرفته شد.

مهری تصریح کرد: نیروی هوایی عراق در طول جنگ به طور کامل از میان رفت اما کشورهای حاشیه خلیج فارس با حمایت از ارتش عراق به بازسازی آن کمک کردند.

وی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس با ۳۲ کشور در حال جنگ بودیم اما روح مسیحایی امام خمینی (ره) و روحیه رزمندگان موجب شد تا مقابل هجمه‌های دشمن بایستیم و با امدادهای الهی به موفقیت دست پیدا کنیم.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، نیروهای اطلاعات و عملیات وظیفه شناسایی دشمن را بر عهده داشتند، گفت: یکی از ویژگی‌های نیروهای اطلاعات و امنیت همان بود که امام خمینی (ره) فرمودند که رزمندگان ما سنگرها را به مسجد تبدیل کردند.

مهری افزود: وقتی مردم به میدان جنگ آمدند به پیروزی رسیدیم و مهم‌ترین دستاورد ما در هشت سال دفاع مقدس، احیای فرهنگ جهاد و شهادت بود.

وی ادامه داد: از آغاز هشت سال دفاع مقدس، استقلال نظامی ما هم آغاز شد و اکنون در سواحل خلیج فارس هزاران موشک آماده شلیک داریم، همچنین تمامیت ارضی یکی دیگر از دستاوردهای ما در دوران دفاع مقدس بود.

مهری بیان کرد: امروز از نظر استقلال سیاسی مستقل شده‌ایم و جبهه مقاومت برای مقابله با تروریست در منطقه از انقلاب اسلامی الگو می‌گیرد که افتخار بزرگی برای انقلاب است.

وی یادآور شد: مدیریت جهادی هم یکی دیگر از دستاوردهای هشت ساله دفاع مقدس بود و باورهای ارزشی و امدادهای الهی کمک شایانی در این دوران به ما کرد تا به پیروزی برسیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.