مربی تیم فوتبال مشکی پوشان در خصوص جذب بازیکنان جدید در نیم فصل گفت: با دهنوی صحبت های خوبی داشته ایم و بدنبال جذب یک ملی پوش عراقی هستیم.

سیاوش اکبرپور: با دهنوی مذاکره کردیم/ بدنبال یک ملی پوش عراقی هستیم

به گزارش قدس آنلاین، سیاوش اکبرپور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر سپیدرود اظهار کرد: دیدار فردا شرایط خاص خودش را دارد، روی بازی با سپیدرود و آنالیزش کار کرده ایم و تلاش می‌کنیم تا هم کادرفنی و هم بازیکنان ببریم.

وی افزود: ۲ بازیکن عراقی در پست دفاع راست و هافبک‌مهاجم هم گرفتیم و امیدواریم شنبه قرارداد آنها ثبت شود تا ITC شان صادر شود. با دهنوی هم صحبت کردیم امیدواریم که بتوانیم از توانایی وی استفاده کنیم. به دنبال یک بازیکن عراقی دیگر هستیم که در تیم نیروی هوایی بازی می‌کند، اتفاقا چند روز قبل برای تیم ملی عراق گل هم‌ زد.

اکبرپور درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: روح الله سیف اللهی محروم است و حنیف هم کارتش صادر نشد. متاسفانه عسگری هم مصدوم است اما بقیه بازیکنان آماده‌اند.

مربی مشکی پوشان با اشاره به جدایی ناگهانی شربتی گفت: اتفاقاتی غیرحرفه‌ای در نقل و انتقالات امسال افتاد. بازیکنانی که می‌خواهند سرباز شوند باید از همان ابتدای فصل سرباز شوند تا تکلیف تیم‌ها مشخص شود. روی بازیکن تیم‌مان حساب کرده ایم اما ناگهان تراکتوری می‌شود.

اکبرپور درباره جدایی روح‌الله سیف‌اللهی و پیشنهاد پارس جنوبی به این بازیکن گفت: به این راحتی نمی‌خواهیم روح‌الله را از دست بدهیم، ذات حرفه‌ای فوتبال این شرایط را دارد. این بازیکن طبق صحبتی که با عنایتی کرده می‌خواهد جدا شود. امیدوارم در این ۳ ماه باقیمانده روح‌الله را داشته‌باشیم.

او افزود: روزی که به اینجا آمدم تیم پژمرده‌ای داشتیم و تیم از نظر روحی خیلی خوب شده و مدیریت هم دارد کمک می‌کند. شاید برخی از بازیکنان تاپ ایران را نتوانستیم بگیریم اما بازیکنانی گرفتیم که می‌توانند کار را برای ما در آورند.

مربی مشکی‌پوشان در پایان تاکید کرد: مسئولان استان متاسفانه اصلا کمکی به تیم‌های لیگ برتری نمی‌کنند، از راس هرم که مدیریت است تا بازیکنان همه دست در دست یکدیگر در حال تلاشیم اما تنها هستیم. به هر حال تصمیم بر این شد که ۵۰ میلیون مربوط به اجاره ورزشگاه امام رضا (ع) را بهتر است هر بازی به تیم تزریق کنیم تا نتیجه بهتری داشته‌باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.