رشت_ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه میزان و مقیاس مردم برای شناخت حق و حقیقت "ولایت" است گفت: برای مردم، اشخاص و احزاب مهم نیستند.

میزان و مقیاس مردم برای شناخت حق و حقیقت "ولایت" است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت با اشاره به فرارسیدن ایام‌الله ۸ و ۹ دی اظهار داشت: این دو روز روزهایی بود که مردم بساط فتنه را جمع کرده و بصیرت خود را نشان دادند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون قیام مردم گیلان در روز ۸ دی گفت: برای مردم گیلان افتخار است که نائب امام زمان(عج) مردم گیلان و رشت را پیشتاز دفاع از انقلاب می‌دانند.

تسخیری با قرائت حدیثی از امام حسن عسکری(ع) خاطرنشان کرد: به گفته آن امام والا مقام هرکسی در دنیا کورکورانه، ناآگاه و بی‌بصیرت زندگی کند در آخرت نیز نمی‌تواند مسیر و صراط درست را تشخیص دهد.

وی با بیان اینکه تاریخ اسلام پر است از انسان‌هایی که ادعای بصیرت داشتند اما از مسیر حق جدا شدند افزود: از جمله مثال‌های معروف در این زمینه "زبیر" است که همواره در کنار رسول‌الله(ص) و حضرت علی(ع) بود اما روزی رسید که شمشیر خود را علیه اسلام برهنه کرد.

تسخیری با تاکید بر اینکه هرکسی و در هرلباسی ممکن است به عاقبت "زبیر" گرفتار شود گفت: ما در طول انقلاب فردی را داشتیم که قبل از انقلاب بارها توسط ساواک شکنجه و بعد از انقلاب در سمت قائم مقام رهبری در مقابل منافقان از انقلاب دفاع کرد اما کارش به جایی رسید که در مقابل امام(ره) ایستاد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه مردم در طول مسیر انقلاب همواره با بصیرتشان از انقلاب و ولایت دفاع کردند افزود: فتنه‌گران و اصحاب فتنه بدانند که این مردم هرکسی را بخواهد در مقابل انقلاب و ولایت بایستد کنار زده و در مقابل او می‌ایستند.

تسخیری با بیان اینکه میزان و مقیاس مردم برای شناخت حق و حقیقت "ولایت" است خاطرنشان کرد: برای مردم، اشخاص و احزاب مهم نیستندو فقط ولایت را مدنظر قرار می‌دهند.

وی با اعلام اینکه فتنه و فتنه‌گران همچنان مسیرشان ادامه دارد تصریح کرد: آن‌هایی که از "آمدنیوز" و سایر رسانه‌های بیگانه خط می‌گیرند بدانند که مردم ایران با بصیرت هستند و اجازه آتش‌افروزی دیگری را به آنان نمی‌دهند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.