ماسال_ فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: طراح اصلی فتنه ۸۸ آمریکا بود و تنها عده انگشت‌شماری در داخل کشور بازیگر نقشه شوم آن‌ها شدند.

تنها عده انگشت‌شماری در داخل کشور بازیگر نقشه شوم آمریکایی‌ها در فتنه ۸۸ شدند

به گزارش قدس آنلاین سردار پاسدار محمد عبدالله‌پور در ویژه برنامه گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد جامع ماسال اظهار داشت: نظام سلطه در جهان به رهبری آمریکا همواره دست به توطئه‌های مختلفی می‌زند.

وی گفت: قبل از انقلاب اسلامی دنیا دو دسته بود؛ دسته نخست نظام سلطه بود که به چپاول دنیا و کشورها می‌پرداختند و دسته دوم مردمی بودند که این نظام را به همان شکل قبول کرده بودند اما با برپایی انقلاب ما نظام سلطه برچیده شد و کشورها آموختند که می‌توان زیر بار سلطه نرفت.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه انقلاب ما توانست تمام قوانین نظام سلطه را برهم بزند ابراز داشت: سخت‌ترین فشار نظام سلطه بر کشور ما جنگ تحمیلی بود که با ایثار شهدا، انقلاب از این فشار دشمن سربلند بیرون آمد.

سردار عبدالله‌پور اعلام کرد: با وجود اینکه دشمن همواره در برابر پیشرفت‌ها و توانمندی‌های انقلاب اسلامی ما به طراحی و پیاده سازی نقشه‌های شوم خود می‌پرداخت اما ملت، شهدا و جوانان ما نگذاشتند به نظام و کشور ما آسیبی برسد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی، اروپا و آمریکا به روش‌های مختلف با کمک نظامی، به صدام اختیار تام داد تا انقلاب را از بین ببرد تصریح کرد: در همه این برهه‌ها ملت ما نشان داد که می‌تواند به هر شکلی از بحران‌ها نجات پیدا کند.

سردار عبدالله‌پور افزود: ملت ایران خود را مستقل ساخته و نقاط ضعف دشمن را پیدا کرده و توانسته است نسبت به دشمن توان برتری پیدا کند و این عامل در کنار قدرت نظامی و دفاعی کشور موجب شده تا آمریکا هیچ‌گاه جرأت حمله به ایران را نداشته باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان یکی از نقشه‌های شوم نظام سلطه را فتنه ۸۸ دانست و خاطرنشان کرد: طراح اصلی فتنه ۸۸ آمریکا بود و تنها عده انگشت‌شماری در داخل کشور بازیگر نقشه شوم آن‌ها شدند.

سردار عبدالله‌پور دلایل انحراف عده‌ای از خواص در داخل کشور را عدم تابعیت از ولایت، تابعیت از هوای نفس، حب جاه و تبعیت از مشاوران نادان دانست و اظهار داشت: به فرموده امام خمینی(ره) میزان حال فعلی افراد است. یکی از معجزه‌های فتنه ۸۸ این است که قرار بود خواص، مردم را درست کنند اما این ملت که با پای برهنه همه بار انقلاب بر دوششان است خواص را درست کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب که عاقبت بخیری تقوا می‌خواهد افزود: ملت ایران در ۱۴ خرداد امام خود را از دست داد و در روز بعد نایبی را انتخاب کرد که امام فقط به آن اشاره کرده بود و در شلوغی فتنه ۸۸ که کشور درگیر بود همین ملت صف ضدانقلاب را جدا کردند و با مشاهده توهین به امام حسین(ع) بساط فتنه و فتنه‌گران را نابود کردند.

سردار عبدالله‌پور افزود: یکی دیگر از فتنه‌های اعظم نظام سلطه ایجاد داعش بود که با پشتیبانی میلیاردی استکبار و آموزش در مدارس عربستان به‌وجود آمد و از اهداف آن برهم‌زدن نظام جمهوری اسلامی بود اما این هم از بین رفت. 

منبع : تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.