نیمه اول دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی و پرسپولیس با برتری سرخپوشان تهرانی به پایان رسید.

علیپور نگذاشت پرسپولیس دست خالی به رختکن برود/ برتری سرخ ها برابر سرخ ها!

به گزارش قدس آنلاین، دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۴:۳۰ امروز جمعه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار در پایان نیمه نخست با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید..

تیم پرسپولیس با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، گادوین منشا و علی علیپور وارد میدان شد.

تیم تراکتورسازی هم با فرزین گروسیان، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده، رضا شربتی، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی،مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، امید عالیشاه و فرزاد حاتمی و با سرمربیگری یحیی گل‌محمدی این دیدار را آغاز کرد.

اکثر زمان نیمه اول در اختیار پرسپولیس بود و این تیم موقعیت هایی را روی دروازه حریف ایجاد کرد اما دروازه بان تبریزی ها اجازه رسیدن به گل را نداد. پرسپولیسی ها در آخرین دقایق نیمه اول می توانستند به گل برتری برسند اما دفاع خوب و کم اشتباه تراکتورسازی این اجازه را به آنها نداد. با این حال در وقت های اضافه نیمه اول علی علیپور دروازه تراکتورسازی را با ضربه سر باز کرد.

امید عالیشاه در دقیقه ۲۹ بازی به دلیل مصدومیت جای خود را به محمدرضا آزادی داد تا نخستین تعویض این دیدار برای تراکتورسازی صورت گیرد.

مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی هم در دقیقه ۳۰ کارت زرد دریافت کرد و بدین ترتیب دیدار هفته هجدهم برابر تیم استقلال را از دست داد.

قضاوت این دیدار بر عهده بیژن حیدری است که رضا سخندان و حسن ظهیری به عنوان کمک داور وی را همراهی می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.