بازیکن تیم فوتبال نفت تهران، گفت: اگر مشکلات تیم نفت ادامه‌دار باشد و تکلیف این تیم مشخص نشود مطمئناً در بازی با پرسپولیس حاضر نمی‌شویم.

تهدید جدید نفتی ها برای دیدار با پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، احمد آل‌نعمه بازیکن تیم فوتبال نفت تهران بعد از بازی مقابل فولاد خوزستان و شکست مقابل این تیم، اظهار داشت: همه شرایط تیم ما را می‌دانستند قرار نبود که در این بازی حاضر شویم حتی ساعت 2 که در رختکن با بچه‌ها صحبت کردیم به دنبال این بودیم که بعد از اینکه سوت آغاز بازی به صدا در آمد زمین را ترک کنیم و حاضر نشویم در این بازی پا به توپ شویم اما با توجه به اینکه ممکن بود یک فاجعه در فوتبال رخ دهد بعد از صحبت‌های مسئولین سازمان لیگ تصمیم گرفتیم در این بازی با تمام توان بازی کنیم چرا که بازی نکردن مقابل فولاد باعث می‌شد که نتیجه با حساب 3 بر صفر به نفع فولاد تمام شود که این رفتارها در شأن بازیکنان نفت نیست و ما تصمیم گرفتیم در این بازی حاضر شویم.

وی در ادامه تأکید کرد: با همه این اتفاقات ما بازی خوبی را مقابل فولاد انجام دادیم موقعیت‌های زیادی روی دروازه این تیم به وجود آوردیم، فولاد یکی از بهترین تیم‌های است و لیگ در رده سوم جدول قرار دارد و نتایج خوبی کسب کرده و از بچه‌ها تشکر می‌کنم بابت زحماتی که در این بازی کشیدند. و مقابل فولاد بازی کردند.

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران در ادامه، گفت: متأسفم برای فوتبال ایران چرا که یکی نیست به داد تیم نفت برسد. ما تصمیم گرفتیم فردا ساعت 11 به سازمان لیگ برویم و تکلیفمان مشخص شود مشکلات تیم را به مسئولین سازمان لیگ بگوییم تا بالاخره تکلیف این تیم نفت مشخص شود. امیدوارم این مشکل هر چه زودتر حل شود اگر مسئولین نمی‌توانند کاری انجام دهند به ما بگویند چرا که بازی سختی مقابل پرسپولیس در پیش‌رو داریم. میلیون‌ها بیننده این بازی دارد. قطعاً اگر همه مشکلات ادامه پیدا کند هیچ کس مقابل پرسپولیس بازی نخواهد کرد. مطمئناً این اتفاقات به ضرر فوتبال ایران خواهد بود امیدوارم هر چه زودتر به فکر تیم نفت باشند.

احمد آل‌نعمه در ادامه اظهار داشت: ما واقعاً بابت مشکلات فراوان تیم نفت تهران خسته شدیم.از پارسال که شرکت بهنام‌پیشرو به دنبال مالکیت نفت تهران بود و اتفاقاتی باعث شد که این اتفاق صورت نگیرد در ادامه شرکت نفت طلائیه درخواست مالکیت کرد. خیلی از این خبرها را در طول روز می‌شنویم حتی هفته‌ای که گذشت باز هم شنیدیم فردی به دنبال گرفتن تیم نفت تهران است. امیدوارم اگر قرار است فردی مالک باشگاه نفت شود هر چه زودتر مشکلات را برطرف کند تا تکلیف این تیم مشخص شود.  در حال حاضر تیم نفت در جایگاهی قرار دارد که سخت است اداره کردن این تیم و حتی مشخص نیست که در لیگ می‌ماند یا خیر. نفرات خوبی در اختیار داریم حیف است که این تیم از بین برود امیدوارم مالک قبلی یا هر فرد دیگری که قرار است مدیریت باشگاه نفت را به عهده بگیرد به فکر این تیم باشد، با برنامه قوی مالکیت باشگاه را بر عهده بگیرد.

وی در ادامه در خصوص صحبت‌های فتاحی مسئول سازمان لیگ در خصوص فسخ قرارداد بازیکنان نفت نیز گفت: این خبر خوبی است که مسئولین سازمان لیگ به ما گفتند و امیدوارم بازیکنانی که دوست دارند از این تیم خارج شوند با نفت قرارداد خود را فسخ کنند. بعضی از بازیکنان که زود می‌خواستند در نیم‌فصل از این تیم جدا شوند رضایت‌نامه داشتند اما با توجه به اینکه امضای مالک آقای جهانیان مورد تأیید سازمان لیگ نیست نتوانستند با نفت فسخ کنند. در حال حاضر ما بلاتکلیفیم نمی‌توانیم با تیم فسخ کنیم و می‌توانیم در تیم باشیم. کسی نیست که به عنوان مدیر مورد تأیید سازمان لیگ باشد امیدوارم فردا همه چیز مشخص شود و بازیکنانی که دوست دارند از این تیم جدا شوند تکلیفشان مشخص شود و هر اتفاقی در ادامه برای نفت می‌افتد به صلاح این تیم باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.