مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: جهانیان از پدیده‌های مدیریت در فوتبال ما به حساب می‌رود و با رویه‌ای که او در پیش گرفته بود انتخاب من به عنوان سرمربی نفت هم دور از انتظار نبود.

 جهانیان با مدیریت توهمی یک پدیده در مدیریت به حساب می‌آید/ انتخاب من به عنوان سرمربی نفت دور از انتظار نبود

به گزارش قدس آنلاین، رضا گل‌محمدی در خصوص معرفی او به عنوان سرمربی تیم نفت تهران از سوی حمیدرضا جهانیان، گفت: قصد نداشتم در این خصوص صحبت کنم اما باید بگویم که جهانیان جزو پدیده‌های مدیریت فوتبال در کشور ماست. دیدید که در همان ابتدای حضورش با دست بالا بردن بازیکنان علی کریمی را به عنوان سرمربی نفت انتخاب کرد و بعد از اینکه چند عکس یادگاری با او گرفت در نهایت آن برخورد را با اسطوره فوتبال کشورمان انجام داد و بعد از آن هم درخشان و سپس آتیلا حجازی را به عنوان سرمربی نفت معرفی کرد و با روندی که او در پیش گرفته بود انتظار می‌رفت که من را هم به عنوان سرمربی نفت انتخاب کند.

وی ادامه داد: متاسفانه از افراد چسبیده به فوتبال انجام چنین کارهایی بعید نیست و من برای کسانی که امور یک باشگاه ورزشی را به چنین افرادی می‌سپارند متاسفم چرا که دقت لازم برای تائید صلاحیت چنین افرادی انجام نمی‌شود و به همین دلیل شاهد حضور چنین افرادی در فوتبال هستیم. ثمره آن هم این است که تیمی مثل نفت تهران که از شانس‌های ایران در آسیا به حساب می‌آمد الان به روزگاری دچار شده که با ادامه این روند دیگر در لیگ برتر هم نمی‌توانیم نفت را داشته باشیم. البته ما اقدامات خودمان را با هماهنگی جناب آقای سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان آغاز کرده‌ایم و امروز گزارش خودم را در این خصوص به وزیر ورزش ارائه خواهم داد. بدون شک با هماهنگی وزارت ورزش و با حمایت مسئولان وزارت  نفت تکلیف باشگاه نفت را هر چه سریع‌تر مشخص خواهیم کرد تا بیش از این، این باشگاه دچار مشکلات نشود. مطمئن باشید جهانیان دیگر در آینده باشگاه نفت نقشی نخواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در ادامه تصریح کرد: جهانیان از حسن نیت مجمع واگذاری باشگاه نفت سوءاستفاده کرد. این در حالی است که من بارها تاکید کردم که تضامین لازم از او گرفته شود تا دچار مشکلات بعدی نشویم اما این فرد در یک پنجشنبه اسناد واهی ارائه داد و بعدها مشخص شد که اصرار من برای گرفتن تضامین لازم از او بی‌دلیل نبوده است. جهانیان نه تنها سرمایه‌ای به باشگاه نفت اضافه نکرد بلکه به دنبال این بود تا سرمایه خودش را در این باشگاه اضافه کند. او با حرف‌های توهمی همچون قرارداد بستن با لالیگا و جذب ستاره‌های بزرگ فوتبال دنیا نشان داد که این کاره نیست و به درد مدیریت در فوتبال نمی‌خورد. او در حالی صحبت از اسپانسرهای آنچنانی می‌کرد که همه کارشناسان ورزش و فوتبال می‌دانند که بحث اسپانسرینگ و تبلیغات برای تیمی مثل باشگاه نفت، چقدر است. بقیه حرف‌های او هم که دیگر مشخص است و لازم به توضیح نیست. متاسفانه نفتی‌ها گول خوردند و جهانیان سندهایی ارائه کرد که راستی‌آزمایی نشد.

گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال که تکلیف باشگاه نفت با همه این شرایط چه خواهد شد، افزود: امروز گزارش کاملی را به آقای سلطانی‌فر در خصوص این شرایط ارائه خواهم داد و اقدامات لازم را با هماهنگی وزارت ورزش و وزارت نفت ترتیب می‌دهیم. سعی ما بر این است که بازیکنان نفت در این تیم بمانند و کسی قراردادش را فسخ نکند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.