گرگان- مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فتنه ٨٨به عنوان بزرگترین فتنه دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نام برد.

فتنه ٨٨بزرگترین فتنه دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حمیدرضا مقدم فر صبح امروز در مصلی وحدت گرگان اظهار کرد: بزرگی فتنه ٨٨ به دلیل همراهی افرادی خوش سابقه و متعلق به نظام جمهوری اسلامی ایران  با دشمن است.
وی با تاکید بر بزرگ بودن فتنه سال ٨٨ ادامه داد: تمام فتنه هایی که علیه جبهه حق در طول تاریخ انجام می شود ویژگی ثابتی دارد و در همه آن ها کانون حملات متوجه رهبران الهی است.
مقدم فر تصریح کرد: دشمن آماج حملات  خود را برای تحقق فتنه و در جداسازی خواص و امت از امام انجام می دهد و به درون مسئولین، نخبگان و بعد از آن در
مردم نفوذ می کنند.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران اسلامی افزود:طراحی انجام این فتنه بیرون از کشور بود و کسانی که در داخل کشور این ماجرا را هدایت می کردنداز افرادی که همراه نظام جمهوری اسلامی بودند و خسارتی که از این افراد به جامعه مسلمین وارد می شود بسیار بیشتر از دشمنان است.
وی بااشاره به اینکه دشمن، دشمن است: ادامه داد: تاوقتی در جبهه حق هستیم دشمن  داریم. در سال ٨٨ ایران با برگزاری چنین انتخاباتی در اوج اقتدار بود و دشمن به دلیل همین موفقیت فتنه را برنامه ریزی کرد.
مقدم فر اظهار کرد: در ٨ و ٩ دی مردم در پیمانی دیگر با امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و  آرمان های خون شهدا بزرگی این جبهه حق را نشان دادند و این فتنه به دلیل وجود رهبر معظم و بیت مردم و امت با ایشان به سرانجام نرسید.
وی با اشاره به سخنان تاریخی آیت الله نورمفیدی در ٨ دی افزود: امروز ٨سال از سال ٨٨ گذشته است و مردم باحضور خود آگاهی و بصیرت خود را نشان دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.