گناباد- استاد حوزه ودانشگاه در مراسم تجمع مردم گناباد با تبین گرامی داشت حماسه نهم دی گفت:یوم الله ۹دی روز قدرت نمایی خدا بدست ملت بصیر ایران بود .

یوم الله ۹دی روز قدرت نمایی خداست

به گزارش قدس آنلاین، حجت السلام  دهشت در مراسم تجمع مردم گناباد که امروز شنبه در محل مصلی  این شهر با حضور گسترده مردم برگزار شد با گرامی داشت این روز گفت : برخی روز ها را خداوند به نام خود نام گذاری می کند و این یکی از شعائر الهی است و یوم الله روز قدرت نمایی خداوند است که در تاریخ یوم الله های زیادی داریم  ونهم دی  روز یوم الله است زیرا  قدرت خدا در این روز با حضوره گسترده مردم ایران  به نمایش در امد و باید این روز را تبین کنیم و گرامی بداریم و تحکیم نمائیم.

عضو شورای تبلیغات حوزه علمیه خراسان افزود: پیروزی  این نظام همیشه  با لطف خدا همراه بوده و علما همیشه  علمدار بصیرت بوده و هستند.

وی با اشاره به نقشه های شوم دشمن برای براندازی نظام اسلامی گفت: دشمن در اطاق فکرخود ساعتها مطالعه  می کند تا بتواند ضربه ای به این انقلاب بزند اما با هوشیاری مقام معظم رهبری همه دسیسه های دشمن با یک سخنرانی رهبر انقلاب خنثی می شود که این درایت رهبری نظام را می رساند.

حجت السلام  دهشت تصریح کرد دشمنان در فتنه ۸۸ تمام مهره های خود را به صحنه اوردند تا بلکه این نظام را ساقط کنند اما با هوشیاری رهبری و مردم  این دسیسه هم نقش بر اب شد و غافل از ان بودند که این عشق به انقلاب از طرف خداست و باید امریکا ابر قدرتی ایران را بپذیرد.

وی عنوان کرد: اگر مسئولین ما به صحبت های رهبری گوش فرا دهند و این کشور را با نگاه اقتصاد مقاومتی  مدیریت کنند شاهد وابستگی و یا این گونه اعتراضات خیابانی نخواهیم بود و جمهوری اسلامی روی پای خود خواهد ایستاد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اعتراضات چند روز اخیر در برخی نقاط کشور اعلام کرد: درست است که مردم مشکل دارند و این هم که مردم باید مطالبه گر باشند نکته به حقی است ولی هر مشکلی راه خود را دارد و به خیابان ریختن و بیت المال را تخریب کردن چاره کار نیست.

دهشت بیان کرد: حضور مردم در مراسم ۹ دی قدر شناسی آن ها است و این ملت آنچه وظیفه داشتند  انجام داده و حال نوبت مسئولین است که به وظایف خود عمل کنند.

وی ادامه داد: جوانان ما امروز همان شور و انقلابی گری سال های ۵۷ را دارند و همین حضور آن ها است که ملتی مقتدر را ساخته است وی گفت: ۹دی نشان داد تا وقتی روح سید الشهدا و نور ولایت  و خون پاک شهدا بر قلب مردم سیطره دارد  شیاطین خارجی وداخلی  به ارزوی خود دست نخواهند یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.