اصفهان- مدیر ستاد بحران استان اصفهان در پاسخ به سؤالی پیرامون وضعط تعطیلی مدارس در روزهای آینده عنوان کرد: جلسه‌ کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوا پیش از ظهر امروز برگزار می‌شود تا در این خصوص تصمیم گیری شود.

تصمیم گیری برای تعطیلی مدارس اصفهان تا ظهر شنبه

به گزارش قدس آنلاین، منصور شیشه فروش اظهار داشت: شب گذشته جلسه کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوا برگزار و در آن گزارش پایش ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای محیط زیست و هواشناسی ارائه شد.

وی افزود: طبق گزارش هواشناسی برای امروز وزش باد جزئی و رطوبت هوا خواهیم داشت به همین دلیل جمع بندی بر تعطیلی مدارس نبود.

مدیر ستاد بحران استان اصفهان ادامه داد: اما برای جلوگیری از شدت یافتن آلاینده‌ها تدابیری اندیشیده شده از جمله‌ صنایع آلاینده ای که لیست آن در اختیار محیط زیست است ظرفیت خود را کاهش دهند.

وی اضافه کرد: عدم فعالیت کوره‌های آلاینده تا دوشنبه، تشدید برخوردها با خودرو و موتورسیکلت‌ها دودزا با تقویت حضور نیروهای پلیس راهور و تاکید بر افزایش خدمات حمل و نقل از دیگر مصوبات جلسه شب گذشته بود.

شیشه فروش در پاسخ به سؤالی پیرامون وضعیت تعطیلی مدارس در روزهای آینده عنوان کرد: جلسه‌ کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوا پیش از ظهر امروز برگزار می‌شود تا در این خصوص تصمیم گیری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.