زاهدان- مراسم بزرگداشت سالروز یوم الله ۹ دی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم شیعه و سنی در شهرستان‌های مختلف استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

مراسم بزرگداشت ۹ دی در ۱۹ شهرستان سیستان و بلوچستان برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، اقشار مختلف مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان از صبح امروز با حضور در مراسم‌های گرامیداشت سالروز حماسه تاریخی ۹ دی بار دیگر ثابت کردند که برای دفاع از نظام و آرمان‌های انقلاب در صحنه حاضر هستند.

مردم شیعه و سنی ۱۹ شهرستان سیستان و بلوچستان‌ در با حضور گسترده در مراسم‌های جداگانه‌ای بار دیگر حمایت همه جانبه خود را از ولایت اثبات کردند و نشان دادند وحدت و بصیرت در این خطه از کشور روز به روز نمود بیشتری پیدا می‌کند.

مردم در کنار خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان با سردادن شعارهای مختلف اقدامات فتنه‌گران و دشمنان نظام در ۸۸ را محکوم کردند و اعلام داشتند که هرگز اجازه تکرار حوادث سال ۸۸ را به بدخواهان نظام نمی‌دهند.

در این مراسم‌ها اقشار مختلف مردم با سردادن شعارهایی از جمله "مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر ضد ولایت‌فقیه و مرگ بر انگلیس" فتنه‌گران داخلی و خارجی را محکوم کردند.

مراسم محوری بزرگداشت ۹ دی در شهرستان زاهدان با سخنرانی سیدحسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در میان حضور گسترده مردم شیعه و سنی در مسجد جامع زاهدان برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.