قزوین_ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت می خواهد مشکلات مردم را حل کند از آن دفاع خواهیم کرد اما اگر دولت به مسائل حاشیه ای بپردازد و به مشکلات اصلی مردم نپردازد در مقابل حقوق ملت در برابر آنها خواهیم ایستاد.

اگر دولت در حل مشکلات مردم کوتاهی کند در برابر دولت ایستادگی می کنیم/فتنه گران در سال ۸۸ امتیازات انتخابات کشور را در سطح بین المللی از بین بردند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، احمد امیرآبادی پیش از ظهر روز شنبه در تجمع بزرگ حامیان ولایت که به مناسبت حماسه نهم دی ماه سال ۸۸ در خیابان شهدای استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران با حضور در صندوق های رأی در انتخابات سال ۸۸ توانست در جامعه بین الملل امتیازاتی را بگیرد که فتنه گران نگذاشتند این امتیازات باقی بماند.

وی افزود: برخی زمانی که مشاهده کردند کاندیدای انتخاباتی مورد نظر پیروز شده است، مردم را به خیابان ها آوردند و مردم که دیدند دشمن پشت این صحنه ها است و دشمن این فتنه گران را هدایت می کند، صف خود را با صف منافقان و فتنه گران جدا کردند چراکه ملت ایران همواره ملتی هوشیار و بیدار بوده که در مقابل فتنه گران و غاصبان ایستاده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز و در این تجمع، برای تحقق عدالت، مبارزه با ظلم و ستم و دفاع از مظلوم و آرمان هایی که امام راحل مشخص کرده و رهنمودهای رهبر از مظلوم در دنیا قیام کرده ایم چراکه انقلاب ما انقلاب مبارزه با اشرافی گری، تجمل گرایی و تبعیض است و انقلاب به وجود آمد تا تبعیض ها و تجمل گرایی ها را از بین ببرد.

امیرآبادی با بیان اینکه آمریکا بعد از فتنه سال ۸۸ فتنه های دیگری به پا کرده که نمونه آن به وجود آوردن گروه تروریستی به دور از انسانیت به نام «داعش» است، گفت: مهمترین هدف ایجاد این گروهک تروریستی، از بین بردن جبهه مقاومت در منطقه و ضربه زدن به جمهوری اسلامی و ملت ایران بود؛ آمریکا داعش را تا نزدیکی عراق و ۴۰ کیلومتری مرز ایران آورد تا امنیت ملت ایران را بر هم زند.

وی عنوان کرد: باتوجه به اینکه سوریه و لبنان عمق استراتژیک ایران است باید از این مناطق دفاع می کردیم تا تأمین کننده امنیت ملی در کشور خود باشیم؛ اگر امنیت جبهه مقاومت به هم می ریخت داعش به دنبال به دست آوردن خاک سوریه و عراق و به دنبال آن وارد شدن به خاک ایران بود این در حالی است که برخی در داخل کشور این قدر مزدور بودند که می گفتند ما را چه به جنگ عراق و سوریه؟ آیا این افراد نمی دانستند که آمریکا داعش را به وجود آورده بود تا امنیت کشور ایران را به هم بریزند؟

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آنهایی که شعار «نه غزه و نه لبنان» سر می دهند بدانند که مزدور آمریکا هستند؛ آمریکا و اسراییل هیچ زمانی دست از توطئه برنمی دارند و جبهه مقاومت امروز به فضل الهی و با ایستادگی مردم در برابر جبهه کفر، تزویر و جبهه دلار های آمریکایی و تکویری ایستاده است؛ آمریکا می خواهد جشن پیروزی و شیرینی این ملتها راتلخ کند؛ امروز باید مراقب باشیم جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه در منطقه ایستاده است و آمریکا و مزدوران داخلی آن نمی خواهند مردم ایران این پیروزی را جشن بگیرند و به دنبال فتنه جدید در شهرهای کشور است.

امیرآبادی یادآور شد: ما می دانیم مردم در سختی زندگی می کنند و مشکل معیشتی دارند اما انقلاب اسلامی ایران حاصل هزاران خون شهید است و اجازه نمی دهیم این انقلاب به دست فتنه گران آسیب ببیند.

وی تصریح کرد: آمریکایی ها می دانند که امکان انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس نیست و قدس برای تمام مسلمانان، به عنوان قبله نخست آنها و جزو ارزش های امت اسلامی است اما برخی افراد در داخل کشور حرف های نامعقولی در این زمینه می زنند؛ این افراد بدانند که ارزش های انقلاب ما جایگزین مادی ندارد و از قدس بر ملت فلسطین حمایت می کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد فتنه جدید در داخل کشور است، افزود: مشکلات مردم و ملت بر ما مسؤولان مشخص است و می دانیم که مردم از بیکاری، معیشت و مسائل اقتصادی گلایه دارند؛ دولت و مجلس باید با روحیه جهادی و تفکر بسیجی برای حل مشکلات تلاش کنند.

 امیرآبادی عنوان کرد: امروز مسؤولان باید از تمام ظرفیت های کشور از جمله جوانان برای حل مشکلات استفاده کنند چراکه جوانان بودند که جنگ هشت ساله دفاع مقدس را پشت سر گذاشتند و این جوانان هستند که می توانند با ظرفیت های مناسب خود مشکلات این کشور را حل کنند؛ به شما اطمینان می دهیم در مجلس شورای اسلامی از تمام حقوق شما دفاع می کنیم و اگر دولت می خواهد مشکلات شما را حل کند از آن دفاع خواهیم کرد اما اگر دولت به مسائل حاشیه ای بپردازد و به مشکلات اصلی مردم نپردازد در مقابل حقوق ملت در برابر آنها خواهیم ایستاد.

وی با بیان اینکه برخی از مشکلات مردم، موسسات مالی و اعتباری است، از رئیس جمهور و وزیر اقتصاد و دارایی درخواست داریم تا مشکلات اقتصادی این موسسات را حل کنند چراکه مردم با مشکلات روبه رو هستند، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه در حال حاضر که بودجه سال ۹۷ در مجلس شورای اسلامی در حال رسیدگی است، اطمینان می دهیم در تصویب این بودجه هرآنچه آینده کشور و انقلاب را تضمین می کند آن را در نظر  بگیریم و وظیفه داریم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به دشمنان اعلام می کنم دشمن نمی تواند از این نارضایتی مردم سواستفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.