استاد حوزه و دانشگاه گفت: دولت وقتی بزرگ شود فساد بیشتر می شود و کوچک کردن دولت به آرزو تبدیل شده است.

دولت وقتی بزرگ شود فساد بیشتر می‌شود/رسوایی فتنه‌ها در آخرالزمان

به گزارش قدس آنلاین،حجت الاسلام علیرضا پناهیان ظهر شنبه در جمع راهپیمایان حماسه ۹ دی که در بارگاه منور رضوی برگزار شد اظهار کرد: ۹ دی جشن پایان یکی از فتنه ها نبود بلکه ۴۰ سال است در معرض این فتنه ها هستیم و دشمنان می خواهند مقدماتی را برای فروپاشی این نظام از درون به وجود آورند. 

وی افزود: دشمن با حرکت های تروریستی که در برخی از نقاط انجام داده و با جنگ تحمیلی دنبال این فروپاشی بوده و تاریخ ثابت کرد این حرکت به ضرر دشمن و به نفع ما تمام شد و فصل جدیدی در تاریخ ملت ایران رقم خورد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به فتنه هایی که در تمام این سال ها دشمن در صدد آن بوده است گفت: یورش های خیابانی در سال ۶۰ از جمله فتنه دشمن است که این مورد هم موجب اتحاد بیشتر ملت ایران شد. دشمنان ما زمانی که نتیجه نگرفتند با نفوذ در برخی بزرگان این نظام می خواستند فتنه جدیدی را ایجاد  کنند و باز بی ثمر ماندند.

وی ادامه داد: دشمنان منتظر بودند فروپاشی از درون نظام‌ جمهوری اسلامی را با ارتحال امام (ره) ببینند، اما همه دنیا شاهد بودند انتقال قدرت شکل گرفت. انتقال قدرتی که در زمان امام علی(ع) به سادگی صورت نگرفت. انتقال قدرت همیشه باچالش روبرو بوده اما در این دوران با صلابت اتفاق افتاد و بدون اینکه هیچ ارگانی برای رهبر انقلاب اسلامی و این انقلاب تبلیغ کند، به صورت خود جوش اتفاق افتاد.

پناهیان ابراز کرد: بعد از آن غرب زدگی در کشور و جراید پا گرفت. طوری که برخی می گفتند نام شهدا نفرت انگیز است و در این زمان رهبر انقلاب چفیه بر گردن انداختند و گفتند حسینی عمل می کنیم و ورق برگشت.

وی با اشاره به ادعای تقلب در انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری کشور تصریح کرد: اگر در انتخابات تقلب شود ناموس سیاسی دولت مخدوش شده است. عده ای بعد از دوران اصلاحات ادعای تقلب کردند و تقاضای باطل شدن آن را داشتند. رهبر انقلاب باز هم در مقابل فتنه انتخابات ایستادند و یک مورد دیگر در مجلس و در دوران اصلاحات و در انتخابات بود. بعدها در انتخابات ۸۴ هم رهبر ایستادگی کردند. در انتخابات ۸۸ آخرین اقدام علنی با باور برخی توام شد.‌ فتنه ۸۸ بعد از سخنرانی رهبر جمع شده بود. آنها کشته سازی کردند تا کشته ها را بر گردن نظام بی اندازند.

استاد حوزه بیان کرد: برای حماسه ۹ دی هیچ کس از مردم دعوت نکرد و آنها خودشان آمدند. از این رو ۹ دی را باید جشن گرفت.

وی با اشاره به سخنان پیامبر اکرم (ص) مبنی بر اینکه فتنه در آخرالزمان منافقین را نابود می کند گفت: در آخر الزمان که امیدواریم در آن لحظات قرار گرفته باشیم، فتنه ها نابود می شوند. هر کسی حرف غلطی در این کشور بزند به شدت رسوا خواهد شد، این خاصیت آخرالزمان است که سرعت رسواسازی بالا است و دشمنان باید روز به روز بیشتر رسوا شوند. در آخرالزمان فتنه های سیاسی اعم از داخلی خارجی به سرعت برملا می شود.‌

پناهیان افزود: روز به روز وضعیت طوری پیش می رود که دشمنان نظام ناامیدتر می شوند و فقط می خواهند پیروزی ملت ما را به عقب اندازد و هزینه ما را بیشتر کنند. دشمنان ما کور خوانده اند که مدل انقلاب های رنگی را در کشور ما پیدا کنند. ما مدل مقاومت خودمان را داریم. مدل مقاومت ما به منطقه صادر شده است.

وی تاکید کرد: دیری نخواهد پایید که آمریکا شاهد فروپاشی از درون خواهد بود. اگر الگوهایمان را به دیگر کشورها ببریم جنیش وال استریت که آتش زیر خاکستر است، در آینده ای نزدیک شعله ور خواهد شد.‌

استاد دانشگاه و حوزه تصریح کرد: هر سیاست باطلی موجب رسوایی صاحبانش خواهد شد. اکنون دشمنان نمی توانند دنبال فروپاشی از درون باشند. آنها می خواهند مسیر ما را با مشکلات معیشتی کُند کنند. در این راستا هریک از ما باید مانند یک خبرنگار عمل کنیم. ببینیم کدام مسئول ضعیف عمل می کند و اطلاع رسانی کنیم. نمایندگان مجلس با بصیرت باشند و هر کجا که کوتاهی شد باید افشاگری کنند. ما مملکتی داریم که ساختارش مستحکم است.

وی با بیان اینکه دولت وقتی بزرگ شود فساد بیشتر می شود و کوچک کردن دولت آرزویی شده است گفت: مرگ بر آمریکا نباید فقط جنبه سیاسی داشته باشد بلکه جنبه ساختاری هم لحاظ شود. بسیاری از امور معیشتی می تواند توسط خود مردم حل شود و توسط مردم اداره شود و ما می توانیم با اقدامات خودجوش مردمی در عرصه های مختلف کار را پیش ببریم. تشکیلات مردمی امور معیشتی را دنبال کنند و علما باید پیشتاز باشند. همه کارآفرین باشند و سبک زندگی خودمان را تغییر دهیم.

پناهیان اظهار کرد: این ۹ دی را در میان زندگی خود جاری کنیم و مطمئن باشیم تمرکز قدرت و ثروت در برخی ادارات از بین خواهد رفت. دولتمردان به قدرتمند شدن مردم کمک کنند و از این تظاهرات خودجوش الهام بگیریم. در میان دولتمردان و عالمان و نخبگان کسانی باشند که جلوی فساد را بگیرند.

وی گفت: دشمنان ما می دانند با ایجاد نارضایتی عمومی نمی توانند فتنه برای ما رقم بزنند. ما در مقابل نارضایتی تراشی نیاز به یک هوشیاری و بسیج عمومی داریم برای اینکه بتوانیم زندگی مردم را رونق ببخشیم، صرفا نباید به دولت نگاه کنیم بخشی از کار به دست خودمان است که جلوی فتنه را بگیریم. این طور نباشد مسئولان به مردم بی اعتنا باشد. دولتمردان در این بسیج عمومی از مردم عقب نیفتند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.