بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه امروز ملت ایران اجازه نمی دهد هر کسی در داخل کشور شورش کرده و مردم را گرفتارکند، گفت: دشمن در سالروز فتنه ۸۸ می خواهد فتنه دیگری برپا کند.

 دشمن در سالروز فتنه ۸۸ می خواهد فتنه دیگری برپا کند

به گزارش قدس آنلاین؛ حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی اظهارکرد: البته در فتنه سال ۸۸ فتنه گران، بهانه تقلب داشتند، مردم را گول زدند اما امروز مردم و کشور مقتدرترهستند، امروز آمریکا با همان یال و کوپال در منطقه شکست خورده است، عربستان در منطقه حرفی برای گفتن ندارد، امروز حرف نخست را مردم، جبهه مقاومت و راه و روش امام خمینی و امام خامنه ای می زنند.

وی اضافه کرد: ۲۲ بهمن نخستین جرقه انقلاب اسلامی در ایران بود که عزت، عظمت و غیرت آفرید و نوکر از کشور رانده شد.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: تسخیر لانه جاسوسی دومین انقلابی بود که ارباب را از این انقلاب و کشور ناامید کرد و انقلاب سوم حماسه ۹دی بود، روزی که ملت ایران کودتای خزنده ای که می خواست اصل نظام را از بین ببرد، آن را رسوا کرد.

وی افزود: در انقلاب اول امام راحل، مردم را بصیرت بصیرت داد و به میدان آورد؛ اما در انقلاب دوم آتش به اختیار، دانشجویان خط امام آمدند و لانه جاسوسی را تسخیر کردند.

حجت الاسلام یعقوبی بیان کرد: درانقلاب سوم نیز مردم بدون فرمان کسی، آتش به اختیار در خیابان تهران ودر دیگر استان ها به میدان آمدند تا ریشه فتنه گران را بشکنند تا دیگر کسی هوس نکند در مقابل این نظام ایستادگی کند.

وی گفت: امروز جمع شدیم تا به امام زمان بگوییم ما سه انقلاب را پشست سر گذاشتیم و منتظر انقلاب شما هستیم، علمدارنهضت اگر فرمان دهد این ملت می تواند هر جا اراده کند نقش آفرینی کند.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه جبهه مقاومت توانست ریشه داعش را بکند و همه مستکبرین را شکست دهد تاکیدکرد: امروز جبهه حق راه را برای آزادگان جهان باز کرده است، امروز ملت ایران اجازه نمی دهد هر کسی داخل کشور شورش کرده و مردم را گرفتارکند و منافقین در صف ما نفوذکنند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.