کرج – مربی تیم فوتبال اُکسین البرز با بیان اینکه تیمش مدعی اصل صعود به لیگ برتر است گفت: در این راستا تیم را با جذب چند بازیکن جدید برای نیم فصل دوم تقویت شده است.

اُکسین البرز مدعی صعود به لیگ برتر است/جذب ۲ بازیکن جدید در نیم فصل

علی خسروی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: اُکسین فصل جاری لیگ یک را با هدف صعود به دسته بالاتر آغاز کرد و خوشبختانه علیرغم مشکلاتی که پیش از شروع بازی ها داشتیم نتایج حاصله خوب بوده است.

وی با بیان اینکه مشکلات داوری عامل اصلی عدم نتیجه گیری در بازی های خارج از خانه بوده است گفت: در چند بازی اگر نوع قضاوت داوران بهتر بود می توانستیم با پیروزی وکسب امتیاز زمین را ترک کنیم و جایگاه بهتری در جدول داشته باشیم.

خسروی به جذب بازیکنان جدید جذب شده اشاره کرد و گفت: محمود مطلق زاده به شکل قطعی از جمع نفرات ما جدا شده  ودر سوی مقابل دو بازیکن خوب به تیم ما اضافه شده است.

مربی تیم فوتبال اکسین البرز به بازیکنان تازه وارد این تیم در نیم فصل دوم اشاره کرد و گفت: رضا فیروززاده از برق شیراز جدید و محمد پورمحمد از ماشین سازی به تیم البرز پیوسته اند ودر صورت توافق قرار است بازیکنان دیگری هم در مهلت نقل وانتقالات نیم فصل به اُکسین اضافه شوند.

وی خواستار حمایت مجموعه استان از تیم اکسین شد و گفت: در نیم فصل اول متاسفانه شاهد برخی نامهربانی ها به خصوص از سوی هیئت فوتبال بودیم که نیاز است نگاه ها شکل حمایتی به خود بگیرد.

خسروی تصریح کرد: ادامه رویه فعلی و وجود این تقابل ها می تواند به فوتبال البرز آسیب بزند و تیم اکسین نیز به مانند تیم های قبلی از دست بدهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.