بجنورد- معاون فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان وحدت و همدلی یک ملت را عامل ازبین برنده همه فتنه‌ها دانست و گفت: جاهلان و فاقدان بصیرت مستعد فتنه‌آفرینی هستند.

وحدت و همدلی یک ملت همه فتنه‌ها را از بین می‌برد/جاهلان و فاقدان بصیرت مستعد فتنه‌آفرینی هستند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی اکبر نوایی در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی گفت: در همه جای دنیا انتخابات برگزار می‌شود و قرار بر این نیست که در هر انتخابات طرف مغلوب به خیابان‌ها بریزند و مطالبه رأی کنند چراکه قانون همه‌چیز را مشخص کرده و کشور ضابطه، برنامه و قاعده و قانون دارد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به فتنه ۸۸ افزود: خود آشوبگران و اخلال‌گران نیز اعتراف کردند انتخابات یک بهانه بوده و درواقع اصل نظام جمهوری اسلامی موردنظر بوده است و شعارهایشان نیز همین مسئله را منعکس می‌کرد.

نوایی فتنه ۸۸ را از فتنه سامری، خوارج، نهروان، جمل و همچنین بالاتر دانست.

وی در ادامه به بیان عبرت‌هایی از فتنه ۸۸ پرداخت و گفت: فتنه ۸۸ نشان داد دشمنان اسلام و ایران با تمام اختلافاتی که با یکدیگر دارند اما در مسئله کوبیدن و تخریب جبهه و جریان حق وحدت کلمه دارند و با یکدیگر متحدند.

نوایی همچنین بیان کرد: حرکت حماسه‌آفرین و دوران‌ساز ملت ایران در یوم‌الله ۹ دی نشان داد که وحدت و همدلی، یکدلی و یکرنگی یک ملت قادر است همه توطئه‌ها را در گستره تاریخ از بین ببرد.

وی جاهلان و فاقدان بصیرت را در معرض اغراض شیطانی و مستعد فتنه‌آفرینی دانست و اظهار کرد: بایستی آگاهی و بصیرت، پرچم حرکت‌ها باشد و با این اصل هر فتنه و فتنه‌گری به گورستان تاریخ فرستاده خواهد شد.

نوایی در ادامه گفت: این‌که برخی به اسم مشکلات اقتصادی وارد خیابان‌ها بشوند و شعارهای فتنه‌انگیز بدهند قابل‌قبول نیست و در مرتبه اول خود مردم از درون جامعه و سپس نیروهای دولتی بایستی آرمان‌ها و منویات رهبری را در جامعه پیاده‌سازی کنند.

وی افزود: دولت حال حاضر باید پاسخ درستی به مشکلات و معضلات اقتصادی مردم بدهد و اقتصاد مقاومتی، اقتصاد مولد و ترمیمی که سفارش رهبر است، نه با شعار که با عمل و حرکت مثبت در جامعه اجرایی کند.

نوایی تنها شاخص حرکت نظام جمهوری اسلامی ایران را رهبر فرزانه، حکیم، با درایت و فهیم نظام جمهوری اسلامی، امام خامنه‌ای، دانست و پیروی از فریب‌خوردگان و منحرفان را محکوم کرد.

وی مردم خراسان شمالی را مردمی همیشه درصحنه، آرمان‌گرا و تابع ولایت‌فقیه توصیف کرد و افزود: خراسان شمالی باوجود فرقه‌های مختلف اعم از شیعه و سنی و زبان‌های گوناگون، با یکدلی، اتحاد و هم‌آوایی دست از حمایت از ولایت‌فقیه و نظام جمهوری اسلامی برنمی‌دارند.

نوایی در پایان گفت: همواره بایستی آگاهانه و با بصیرت حرکت کرد و با عمل و حرکت خود سدی پولادین در برابر فتنه‌هایی که دشمن در ذهن دارد ایجاد کرد و امید دشمن را ناامید کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.