شهرکرد-جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: نهم دی عاشورای انقلاب بود و مردم انقلاب و ولایتمدار در برابر فتنه، فتنه گران حماسه ای دیگر خلق کردند.

حماسه نهم دی عاشورای انقلاب بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز شنبه در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی‌ماه گفت:نهم دی عاشورای انقلاب بود و مردم انقلاب و ولایتمدار در برابر فتنه گران و معاویه صفتانی که قصد براندازی نظام را داشتند ایستادند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه حماسه نهم دی کمتر از یوم ا... ۲۲ بهمن نیست افزود:چند سال طراحی فتنه سال ۸۸ زمان برد،و استکبار برای این پروژه ۱۰ سال وقت گذاشت و مردم ولایتمدار ایران همانند سنوات گذشته حماسه ای بزرگ خلق کردند.

وی خاطر نشان کرد: ۹ جلد کتاب در خصوص فتنه ۸۸ و حماسه مردمی نهم دی نگارش شده است تا بزرگی این روز برای همه مردم دنیا نشان داده شود.

حاجی صادقی با اشاره به زمانبندی غرب برای تدارک فتنه ۸۸ گفت: در سال ۸۴ سناتور آمریکا در کنگره آمریکا پرچم فتنه را بلند کرد و گفت، ما در ایران حکومت اسلامی را باجنبش سبز منهدم می کنیم.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه عملیات فتنه ۸ ماه بطول انجامید، افزود: نهم دی خلق حماسه ای بود که توانست فتنه دشمن را به بهترین نحو خنثی کند.

وی تصریح کرد: دشمن با راه اندازی فتنه ۸۸ قصد داشت تیر خلاص را به ممکلت وارد کند اما نمی دانست که اگر به دین،مذهب و عقاید مردم توهین بشود،مردم استکبار را در هم می کوبند و عظمت ۹ دی در همین است.

حجت الاسلام حاجی صادقی تاکید کرد:۹ دی شروعی است بی پایان همانند عاشورا و باید برای همیشه این روز گرامی داشته شود.

حاجی صادقی گفت: امروز ۹ دی برای ما یک خاطره و افتخار نیست بلکه جهت دهنده یک حرکت بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه اولین پیام نهم دی شاد کردن دل رهبری بود افزود: بزگترین عبادت جلب رضایت ولی خداست.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به مطالبات مردم از مسئولین خاطر نشان کرد: پایبندی به ارکان انقلاب و وفاداری راه امام و ولایتمداری و همچنین قدرشناسی مسئولین از مردم از جمله مطالبات مردم از مسئولین هستند.

وی اظهار کرد: امروز خدمت اقتصادی به مردم و حل مشکلات اقتصادی مردم با تکیه بر اقتصاد مقاومتی میسر می شود.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: امت انقلابی ایران در تمام برهه های زمانی در برابر استکبار ایستادند و توانستند انقلابیون یمن را خلق کنند و حزب الله سراسر دنیا را فعال کرده تا جایی که دشمن اعتراف کرده که ترس ما فقط از سوریه و یمن نیست و نگران این هستیم روزی حزب الله در انگلیس و آمریکا سر به بیرون آورد.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به عهد شکنی آمریکا گفت: مردم هیچگاه عهد شکنی و پیمان شکنی رژیم استکبار را فراموش نمی کنند و وعده های دروغینی که در خصوص برداشته شدن تحریم به مردم داده شد بر همه روشن شد که سرابی بیش نبوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.