قزوین_ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: انقلاب اسلامی ایران با نفوذ در منطقه و در واقع در کشورهایی که مردم آزادیخواه دارد و برنامه ‌ریزی اساسی با محوریت دینی، فتنه‌های استکبار را برملا کرد.

فتنه های استکبار در طول تاریخ با برنامه ریزی اساسی انقلاب بر ملا شد

به گزارش قدس آنلاین، مجید مؤمنی ظهر روز شنبه در مراسم بزرگداشت سالروز حماسه ۹ دی که در نمازخانه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین برگزار شد، بیان کرد: تاریخ عبرت آموز است و همه مطالعه کرده ایم که بعد از پیامبر اکرم (ص) چگونه و چه کسانی فتنه جمل را برپا کردند.

وی ادامه داد: کسی که سیف الاسلام بود مقابل جانشین خلف و شایسته رسول اکرم (ص) ایستاد و آموختیم که همانطور که حضرت امام (ره) فرمودند در بررسی شخصیت و وضعیت افراد ملاک حال افراد است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: مشکل تنها ایران نیست بلکه مشکل اصلی اسلام ظاهری برخی است که در صدر اسلام نیز شاهد بودیم که چگونه در برابر حق مسلّم امیرمؤمنان علی (ع) طغیانگری کردند و کسانی که نزدیک پیامبر بودند با بی بصیرتی فتنه نهروان و جمل را برپا کردند.

مؤمنی افزود: در انقلاب اسلامی ایران نیز دشمنان پیش از پیروزی انقلاب توطئه ها کردند و این خصومت تا امروز در قالب های مختلف ادامه داشته و دارد و البته ما نیز با رهبری مدبرانه و روشنگرانه امام خامنه ای از این هجمه ها ترسی نداریم.

وی عنوان کرد: انقلاب ما الهی است و مردم در بزنگاه ها حضور پرشور خود را در میدان داشته و حماسه ها آفریده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب فتنه‌های بسیاری از سوی دشمن به‌ وجود آمد که ایران اسلامی آنها را با توکل به ایزد منان، درایت امام خمینی (ره) و امام خامنه ای و بصیرت مردم خنثی کرد و مثال بازر این مقابله برابر فتنه‌انگیزی دشمنان در فتنه های دهه ۶۰ و ماجرای آقای منتظری و همچنین فتنه ۷۸، ۸۸ بود؛ انقلاب اسلامی ایران با نفوذ در منطقه و در واقع در کشورهایی که مردم آزادیخواه دارد و برنامه ‌ریزی اساسی با محوریت دینی فتنه‌های استکبار را برملا کرد.

مؤمنی توضیح داد: هدف از برگزاری بزرگداشت ۹ دی این است که دسیسه‌های دشمن را برای مردم بازگو و تبیین کنیم و آنها را از فتنه‌های دشمنان آگاه سازیم تا دید مردم نسبت به انگیزه و عقیده استکبار جهانی روشن شود، بنابراین شایسته است هر یک از مسئولان در حوزه مسئولیت خود نسبت به آگاه‌سازی جامعه هدف آن حوزه در رابطه با فتنه ۹ دی برنامه‌ ریزی مناسبی داشته باشند.

وی یادآورشد: در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و حماسه ۹ دی یادآور بصیرت دینی ملت بزرگ ایران است که هرگز از خاطره تاریخی مردم پاک نخواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.