قزوین_ مسؤول نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین راهپیمایی ۹ دی را انقلابی دیگر و نشان از بصیرت و ولایت‌پذیری مردم ایران دانست و خاطرنشان کرد: مردم در راهپیمایی ۹ دی نشان دادند هر زمانی که اراده کنند بزرگترین آشوب‌ها، تفرقه‌ها و خیانت‌ها را مهار کرده و نظام را به آرامش می‌رسانند.

حماسه ۹ نشانی ازولایت پذیری مردم بود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علی معبودی روز شنبه در مراسم بزرگداشت سالروز حماسه ۹ دی که در نمازخانه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین برگزار شد، بیان کرد: امام حسن عسگری (ع) می فرماید، هرکس حق را ترک کند ولو در ظاهر ذلیل شود و هر کس حق را پذیرفته و به آن عمل کند، عزت می یابد.

وی ادامه داد: فرعون بسیار تلاش کرد تا موسی را یافته و او را بلافاصله بعد از تولد از بین ببرد اما حضرت موسی (ع) در کاخ فرعون بزرگ شد، آمریکا و کشورهای دیگر هم بسیار تلاش کردند تا شاه بماند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز تلاش و توطئه های بسیار زیادی انجام دادند ولی این انقلاب با خواست الهی و حضور و بصیرت مردم پابرجاماند.

مسؤول نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: دشمن بعد از پیروزی انقلاب، منافقین را تجهیز و حمایت کرد و ترورهای داخلی به راه افتاد و این موج فتنه داخلی به حدی بود که ترورهای خیابانی افزایش یافت و حتی دمکرات ها در کردستان در روز روشن رژه رفتند.

وی تصریح کرد: غربی ها صدام را تا دندان مسلح کردند و حتی آن روزی که صدام پولی برای خرید هواپیما نداشت، فرانسوی هایی که امروز بوی توطئه آنها بازهم استشمام می شود، هواپیمای اجاره ای و موشک های پیشرفته در اختیار صدام گذاشتند اما انقلاب اسلامی به فضل الهی باقی ماند.

معبودی عنوان کرد: بعد از جنگ، دشمن توطئه براندازی از درون را در برنامه خود داشت و فتنه ۸۸ اوج این تلاش مذبوحانه دشمن بود که تلاش شد تا با استفاده از عناصر خودفروخته داخل کشور و همچنین سوء استفاده از سادگی و بی بصیرتی سایر افراد موجی را در کشور به راه بیندازند و به خیال خام خود انقلاب اسلامی را ساقط کنند.

مسؤول نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تأکید کرد: ۱۵ سفارتخانه خارجی در فتنه ۸۸ به طور آشکارا دخالت داشتند و برخی از عوامل آنها نیز در جریان اقدامات عملی دستگیر شدند.

وی توضیح داد: برخی ممکن است که اشکال وارد کنند که چرا همچنان موضوع فتنه ۸۸ تبیین و یا گفته می شود که دو کاندید ریاست جمهوری انتخابات اخیر در مناظرات مسائلی را مطرح کردند و تنش هایی ایجاد شد و بعد هم تمام شد؛ اما باید گفت که موضوع فتنه ۸۸ به این سادگی ها هم که طرح شد، نیست.

معبودی اعلام کرد: گرچه موضوع تقلب در انتخابات در فتنه ۸۸ مطرح شد ولی از مدت ها قبل با بحث کمیته صیانت از آراء و طرح اهیمت و نگرانی برای سلامت انتخابات، مسائلی مطرح شد که نشان داد تقلب در انتخابات همانطور که اعتراف کردند، رمز آغاز فتنه ۸۸ بود.

مسؤول نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه گاهی تحرک‌ها شدت یافته و حتی از دست سران فتنه نیز خارج می‌شد، گفت: در اواخر مشاهده می‌شد که اخلال‌گران به پایگاه‌های بسیج، کلانتری‌ها، موکب‌ها و جایگاه‌های عزاداری امام حسین (ع) حمله می‌کردند.

وی ادامه داد: در این زمان مردم صبورانه عمل کردند و با دادن فرصت، آشوبگران را به آرامش دعوت کردند، اما وقتی دیدند که نصایح اثر ندارد با اعلام انزجار از فتنه به خیابان ریختند و حماسه ۹ دی را رقم زدند.

معبودی راهپیمایی ۹ دی را انقلابی دیگر و نشان از بصیرت و ولایت‌پذیری مردم ایران دانست و خاطرنشان کرد: مردم در راهپیمایی ۹ دی نشان دادند هر زمانی که اراده کنند بزرگترین آشوب‌ها، تفرقه‌ها و خیانت‌ها را مهار کرده و نظام را به آرامش می‌رسانند.

مسؤول نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین یادآورشد: از آنجا که ۹ دی‌های دیگر در آینده به دلیل دشمنی استکبار جهانی، پیش‌روی نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، بنابراین دشمنان باید بدانند هر زمانی‌ که احساس شود فتنه جدیدی به هر نامی، با هر لباسی، توسط هر شخصی، نظام را با چالش مواجه کند دوباره حماسه ۹ دی تکرار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.