رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از راه اندازی سیستم جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در سراسر کشور خبر داد.

راه اندازی سیستم جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار درسراسر کشور

به گزارش قدس آنلاین، فهمیه فیروزفر با اشاره به جلسه با معصومه ابتکار، معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری اظهار کرد: با توجه به تجربیات شهرداری تهران در حوزه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، در جلسه روز گذشته ضمن تشریح فرایندها پیشنهاد دادیم از این پس در برنامه ریزی ها شخص زن سرپرست خانوار را به عنوان محور قرار دهیم و مشخص کنیم فرد در این فرایند به چه خدماتی نیاز دارد و چه سازمانی باید این خدمات را ارائه دهد.

وی افزود: پیشنهاد ما این است تا در قالب همکاری و هم افزایی سازمان ها، خروجی سیستم مشاوره سازمان بهزیستی وارد فرایند آموزش و در نهایت اشتغال شود. نظر ما این است که این اتفاق زیر نظر معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری اتفاق بیفتد.

رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با بیان اینکه شهرداری تهران روز گذشته سیستم توانمندسازی خود را به مسئولان معاونت زنان معرفی کرد، گفت: قرار است تا مابقی سیستم های مربوط به توانمندسازی به معاونت زنان معرفی شوند و در نهایت بهترین سیستم به عنوان یک سیستم واحد برای کل کشور در نظر گرفته شود.

فیروزفر با یادآوری اینکه طرح مذکور از زمان شهین دخت مولاوردی ، معاون پیشین زنان و خانواده ریاست جمهوری مطرح شد و با کمک شهرداری به شکل پایلوت در شهرری انجام شد، تصریح کرد: قرار است تا با همفکری و همکاری ارگان های مسئول، برنامه مذکور به سراسر کشور تسری پیدا کند و سیستم جامع توانمندسازی زنان سپرست خانوار در سراسر کشور راه اندازی شود.  

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.