زنجان-نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هر گز نباید از نقشه های شوم دشمنان غافل شد، در حال حاضر دشمنان داخلی و خارجی به دنبال ایجاد فتنه جدید هستند.

دشمنان داخلی و خارجی به دنبال ایجاد فتنه جدید هستند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی سال ۱۳۸۸ در سالن آمفی تئاتر علامه طباطبایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، با بیان اینکه در سال ۸۸ دشمن با تمام توان وارد عرصه شد تا اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت تأثیر قرار دهد، افزود: ملت بزرگ ایران با تبعیت از فرامین ولایت فقیه همه نقشه‌های شوم دشمنان را با شکست مواجه کردند.

وی با تاکید بر اینکه ۹ دی حماسه بزرگ مردم ایران و تجلی بصیرت، موقعیت شناسی، دشمن شناسی و ... و معرفت مردم شریف ایران است، ادامه داد: حماسه ۹ دی سال ۱۳۸۸ ارزش و عظمتی غیر قابل وصف دارد، در این روز رودخانه زلال مردم ایران بود که زباله‌ها را شست.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه فتنه همواره با شکل‌های مختلف در جریان است و نباید از آن غافل شد، افزود: امروز نیز جریان فتنه به صورت خاموش در حال حرکت است و شاید یک ۹ دی دیگر نیاز است.

دولابی با بیان اینکه هنوز برخی باور نکرده‌اند که نمی‌توان دلخوش به غرب و شرق بود، گفت: با وجود برخی سخنان در خصوص رفع تحریم ها، همچنان  تحریم وجود دارد.

وی ادامه داد: کسانی که توقع داشتند با برجام همه مشکلات مردم حل شود و همه تعهدات خود را نیز پیش پیش انجام دادند، چه نتیجه‌ای گرفتند.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نظام

مقدس جمهوری اسلامی همه معادلات استکبار جهانی را به هم زد، افزود: طی عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دولت های استکباری همواره در تلاش برای ضربه زدن به این نظام بودند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.