سنندج- امام جمعه موقت سنندج گفت: مردم انقلابی ایران در "۹ دی" با تکیه بر "وحدت و رهبری" توانستند آتش فتنه را خاموش کنند و رهبری الهی و پیامبرگونه امام خامنه‌ای هر فتنه جدیدی را خنثی می‌کند.

مردم انقلابی ایران در "۹ دی" با تکیه بر "وحدت" آتش فتنه را خاموش کردند

به گزارش قدس آنلاین، ماموستا محمد امین راستی در گفت‌وگویی با تبریک سالروز حماسه تاریخی نهم دی‌ماه اظهار داشت: "۹دی" نماد بصیرت و آگاهی مردم انقلابی ایران بود که در این روز با تکیه بر "ایمان، وحدت و رهبری" توانستند فتنه ۸۸ را خاموش کنند.

سران فتنه ۸۸ از سوی دشمنان نظام حمایت می‌شدند

وی گفت: واقعیت این است که ریشه فتنه ۸۸ از خارج کشور بود و فتنه‌گران از سوی بیگانگان و دشمنان نظام حمایت و همراهی می‌شدند و "هیچ" شک و تردیدی در آن نیست چراکه آنان به‌دنبال ضربه‌زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: مردم بابصیرت ایران در نهم دی‌ماه توانستند آتش فتنه  را خاموش کنند و اهداف و افکار دشمنان نظام را شکست دادند و برای بار دیگر نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای همیشه بیمه کردند.

 مردم بابصیرت ایران هر فتنه‌ای را خاموش می‌کنند

وی با بیان اینکه برخی افراد به دنبال ایجاد فتنه جدید هستند، عنوان کرد: ریشه فتنه جدید نیز از فتنه ۸۸ بوده و هیچ تفاوتی ندارد اما مردم باایمان و بابصیرت ایران اسلامی به‌خوبی آگاه هستند و می‌توانند به‌موقع این فتنه‌ها را خاموش کنند.

رهبری الهی و پیامبرگونه امام خامنه‌ای هر فتنه جدیدی را خاموش می‌کند

ماموستا راستی افزود: با توجه به رهبری الهی و پیامبرگونه «امام خامنه‌ای» که واقعاً رهبری بی‌بدیل و بی‌نظیر است هر فتنه جدیدی خاموش می‌شود و فتنه‌گران نمی‌توانند به هیچ نتیجه‌ای برسند.

این عالم برجسته اهل سنت خطاب به تمام ملت شریف و باایمان ایران اظهار کرد: همانگونه که همیشه ملت ایران در تمام صحنه‌های مختلف حاضر و حافظ و پاسدار نظام بوده‌اند، باز هم با حفظ وحدت در برابر دشمنان انقلاب حضور باشکوه و گسترده خود را نشان بدهند.

اگر فتنه‌گران بخواهند فتنه‌ای جدید به‌وجود بیاورند به سرنوشت فتنه ۸۸ گرفتار می‌شوند

امام جمعه موقت سنندج خطاب به سران فتنه و مزدورانی که از خارج کشور و اربابان خود سرچشمه و دستور می‌گیرند، خاطر نشان کرد: فتنه‌گران خاص متوجه باشند، توبه کنند و از اهداف خود پشیمان شوند و از سران فتنه ۸۸ که همه آن ها از هم پاشیدند و اثری از آنان باقی نماند، درس عبرت بگیرند.

ماموستا راستی تاکید کرد: اگر فتنه‌گران بخواهند فتنه‌ای جدید به‌وجود بیاورند به سرنوشت سران فتنه ۸۸ گرفتار می‌شوند بنابراین توبه کنند و به زیر چتر نظام مقدس جمهوری اسلامی که واقعاً همه افراد می‌توانند در زیر آن چتر بهره ببرند، بازگردند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.