شیراز- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در ۹ دی ماه با وجود اینکه سران فتنه هیچ‌گونه مرزبندی با دشمن و صحبت‌های آنان نکردند اما مردم یکپارچه با شعار و تصاویر معنادار بدون وابستگی به هیچ جریان سیاسی آمدند.

سران فتنه هیچ‌گونه مرزبندی با دشمن و صحبت‌های آنان نکردند

به گزارش قدس آنلاین، عزت‌الله ضرغامی بعدازظهر امروز در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی که با حضور باشکوه مردم همیشه در صحنه شیراز در جوار حرم مطهر شاهچراغ(ع) و در خیابان ۹ دی برگزار شد اظهار داشت: ۹ دی تاریخی شد و یکی از دلایل آن حضور به‌موقع مردم در شهرستان‌ها و استان‌های مختلف بود.

وی با اشاره به حضور مردم شیراز در ۸ دی ماه و قدردانی از این حضور گفت: مردم حماسه ۹ دی را دائمی کردند و به‌عبارتی می‌توان گفت که ۹ دی نقطه عطف انقلاب و انقلاب سوم بود چراکه مردم حق را میان گرد و غبارهای فتنه تشخیص دادند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در ۹ دی ماه با وجود اینکه سران فتنه هیچ‌گونه مرزبندی با دشمن و صحبت‌های آنان نکردند اما مردم یکپارچه با شعار و تصاویر معنادار بدون وابستگی به هیچ جریان سیاسی آمدند و همه را ناامید کردند و این بصیرت بالای مردم بود.

وی با اشاره به حرمت‌شکنی‌هایی که روز ۹ دی رخ داد، افزود: برخی گفتند مصلحت نیست این تصاویر که به مقدسات اهانت شده، پخش شود اما من معتقد بودم تا این تصاویر پخش نشود عمق جنایت‌ها ثابت نمی‌شود.

ضرغامی گفت: مردم امروز گرانی و فسادهای اقتصادی را می‌بینند اما در بزنگاه‌ها  هرگاه احساس می‌کنند باید در صحنه باشند و از رهبری حمایت کنند، حضور دارند. این تعهد مردم به دستاوردهای شهدا و راه امام در حماسه ۹ دی تجلی یافت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اظهار اینکه امروز برخی به‌دنبال بهانه هستند و ادعای روشنفکری دارند، ادامه داد: این مکاتب محتوا ندارد بلکه به‌دنبال مقاصد دیگر هستند.

وی با یادآوری اینکه تقلب رمز فتنه بود، گفت: برخی از طرفداران فتنه نیز می‌دانستند که تقلبی نشده و این تنها یک بهانه برای براندازی نظام بود، مگر سال ۹۲ که اختلاف ۳۰۰ هزار رأی بود، اعتراض کردند. کسانی که سردمدار فتنه شدند می‌دانستند با ۱۱ میلیون رأی تقلب نمی‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به برخی که از رفع حصر دم می‌زنند گفت: ملت همه صلح و آشتی را دوست دارند اما این خیانت بزرگ فراموش نمی‌شود.

وی با طرح این سؤال که "در سال ۸۴ که شما برگزار کردید حرف از تقلب نبود؟" بیان کرد: در  سال ۸۸ چون می‌دانستید از قدرت خارج می‌شوید برای اینکه ارزش‌های انقلاب را از بین ببرید، موضوع تقلب را دنبال کردید. 

ضرغامی با بیان اینکه مردم با نظام و انقلاب پیمان بستند و محال است با توطئه چند سایت فاسد بخواهند در صحنه بیایند و همه چیز را به‌هم بزنند، عنوان کرد: مردم گله دارند چراکه فقر و گرانی کنار تبعیض و پرونده‌های قضایی فساد سخت مردم را نگران کرده اما این انقلاب  متعلق به مردم است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تصریح به اینکه انقلاب متعلق به مسئولان و نهادها نیست، گفت: بیان انتقاد راه درست دارد و باید کاری شود که سبب سازندگی شود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب وارد ۴۰سالگی شده است، افزود: بهترین کار در مقطع کنونی این است که روش‌ها را بررسی و آسیب‌شناسی کنیم. انقلاب باید آسیب‌شناسی شود.

ضرغامی اضافه کرد: امروز در تمام روستاها کار و فعالیت شده و خدمات زیربنایی داده شده است البته اشتباه هم داریم. اگر آب, برق و گاز بردیم نتوانستیم در روستاها توانمندسازی کنیم و ایجاد اشتغال شود و این مهاجرت و حاشیه‌نشینی در شهرها را ایجاد کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اظهار اینکه رفتار کارمندی به آفت و کلاف سردرگم تبدیل شده است، عنوان کرد: برخی مسئولان تنها به‌دنبال ارائه گزارش هستند اما باید در این زمینه کار اساسی و جهادی کنند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.