قدس ایران اسلامی روز گذشته بار دیگر در برابر فتنه گران داخلی و خارجی مانند کوهی ایستاد و فریاد غرورآفرین برآورد که دست فتنه گران را خوانده و به آن «نه» می‌گوید.

پای کار انقلابیم

قدس آنلاین- ایران اسلامی روز گذشته بار دیگر در برابر فتنه گران داخلی و خارجی مانند کوهی ایستاد و فریاد غرورآفرین برآورد که دست فتنه گران را خوانده و به آن «نه» می‌گوید. دیروز همزمان با یوم الله نهم دی سالروز حماسه بصیرت مردم در سال ۸۸، مردم با برگزاری راهپیمایی در شهرهای ایران، پیروزی بر فتنه دشمنان داخلی و خارجی را جشن گرفتند و بار دیگر بصیرت و آگاهی خود را به رخ جهانیان کشیدند.
ایرانیان، اعم از شیعه و سنی، کرد و بلوچ، آذری و عرب، ترکمن و بختیاری، مرد و زن، پیر و جوان، دیروز همه آمدند تا بگویند اگر مشکلی در کشورمان هست، خودمان با همت و تلاش آن را برطرف می‌کنیم و اجازه دخالت فتنه گران در داخل و خارج را نخواهیم داد. راهپیمایان در سراسر کشور با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، شعارهایی همچون «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر فتنه‌گر» سر دادند.

 دست فتنه را خوانده‌ایم
آیت الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و عضو مجلس خبرگان رهبری در مصلای امام خمینی(ره) تهران، گفت: ما فرزندان ایثار و مقاومت هستیم. دشمن بداند که توطئه‌های او در اراده ملت خللی ایجاد نمی‌کند. ما دست فتنه و توطئه را خوانده‌ایم؛ ما سابقه چند صدساله ایستادگی و پایداری داریم، ما در برابر طاغوت، شاه و آمریکا ایستادیم و تا زمانی که این‌ها را از ملت ایران مأیوس نکنیم، دست از مقاومت برنمی‌داریم.
آیت الله حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان نیز در مراسم نهم دی، اظهار داشت: تقلب در انتخابات تنها بهانه‌ای بود که به هر قیمت نظام اسلامی ایران را تغییر دهند.

 فتنه تمام نشده است
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران نیز در حرم علی بن مهزیار اهوازی گفت: شک نکنید که فتنه ۸۸ نه اولین فتنه در ایران بود و نه آخرین آن خواهد بود، ولی فتنه گران بدانند مردم ایران با درک درستی که از پیامدهای این گونه حوادث دارند، در این شرایط بی اعتنا نخواهند بود.
سردار نقدی، معاون فرهنگی سپاه پاسداران نیز در مصلای صاحب الزمان(عج) شهرستان ورامین گفت: فتنه ۸۸ یک اغتشاش کوچک نبود، طراحی یک کودتا بوده است که با هوشیاری مردم برچیده شد. وی افزود: فتنه‌های آمریکا با بصیرت مردم خنثی خواهد شد.

 چراغ سبز بیگانه
آیت الله سید احمد خاتمی هم در جمع مردم کرمان، در سخنانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در ناباوری کامل دنیای استکبار تحقق پیدا کرد، اظهار داشت: عناصر اصلی فتنه، ولایت ستیزی و دین ستیزی و چراغ سبز به بیگانه نشان داده بودند، که این موارد، مردم همیشه در صحنه و انقلابی را با هوشیاری کامل به میدان آورد و در مقابل فتنه ایستادگی کردند.
عزت الله ضرغامی، عضو شورای عالی فضای مجازی نیز در اجتماع پرشور مردم یاسوج، گفت: ۹ دی پس از انقلاب ۵۷ و ۱۳ آبان ۵۸ سومین انقلاب در کشور بوده که اوج بصیرت و رفتار عقلانی مردم فهیم ایران را نشان می‌دهد.

 قطعنامه پایانی مراسم ۹ دی
در قطعنامه پایانی راهپیمایی نهم دی که مورد تأیید میلیون‌ها نفر در سراسر کشورمان قرار گرفته آمده است: با تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب، آمادگی تا پای جان خود برای تبعیّت محض و اجرای منویّات معظم له را ابراز می‌نماییم. در بخش دیگری از این قطعنامه آمده است: با تأکید بر ضرورت اهتمام مجدّانه مسئولان محترم بر حل مشکل معیشتی مردم و مبارزه با تورم روزافزون، هر نوع فتنه‌گری به بهانه‌های واهی و عوامفریبانه را که خواست ضدانقلاب و همسویی با سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و رژیم ددمنش اشغالگر قدس شریف است، بشدت محکوم می‌کنیم.


حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی:
مردم مراقب باشند فتنه‌گران «فتنه جدید» راه‌اندازی نکنند

آستان: تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر توجه به حل مشکلات اقتصادی مردم گفت: دشمنان و فتنه‌گران می‌خواهند با موج‌سواری نسبت به مطالبات بحق مردم «فتنه جدید» راه‌اندازی کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی صبح دیروز در مراسم گرامیداشت حماسه عظیم ۹ دی‌ در مصلای جمعه بوشهر، با ابراز اینکه قدرت مردم ایران اسلامی سبب تنازل دشمن و عقب‌نشینی آنان در عرصه‌های گوناگون شده است، افزود: مردم ایران اهل پایداری و مقاومت، هوشیاری، حرکت، اقدام و بصیرت هستند و این مؤلفه‌ها سبب ناامیدی و شکست دشمنان شده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فتنه راه و مسیر انسان را غبارآلود می‌کند، تصریح کرد: فتنه‌گران در سال ۸۸ با اهداف جداکردن مردم از نظام و کاستن اعتماد مردم، طرح تقلب در انتخابات را مطرح کردند و سرمایه مهم اجتماعی مردم را نشانه گرفتند. رئیسی با اعلام اینکه دشمن فتنه جدیدی طراحی کرده است، خاطرنشان کرد: مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه هستند باید این گره‌ها گشوده شود و مشکلات معیشتی مردم حل‌وفصل شود و ملت اجازه نمی‌دهد خواسته‌های بحق آنان مورد سوءاستفاده دشمن قرار گیرد.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.