۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
کد خبر: 581720

اهواز- تعدادی از مخاطبان روزنامه قدس از مشکلات موجود در استان خوزستان گفتند.

حرف مردم

با سلام، به مسئولان باغملک. «مله گوراب» یک روستای پر جمعیت، ولی خط تلفن ندارد و از نظر آب شرب و آشامیدنی مشکل دارد. برق روستا مشکل دارد و آنتن دهی شبکه های دیجیتال و گوشی ً مسئولان به مشکلات این روستا رسیدگی کنند. از چند روز پیش دچار مشکل شده است. لطفا ً مسئولان به مشکلات این روستا رسیدگی کنند.

با سلام خدمت همه همکاران و مسئولان محترم استانی و شهری کلانشهر اهواز؛ به اطلاع می رسانیم ۶۵ نیرویی که در سال های ۹۴ و ۹۵ به عنوان نیروی حجمی پیمانکاری جذب شدیم، پنج ماه است حقوق و مطالبات همه ما کارکنان واحد پیشگیری و مقابله با تخلفات شهری کلانشهر اهواز را پیمانکار تسویه نکرده است. لذا بتازگی هم به همه ما گفتند نمی توانیم حقوق و مزایای شما را بدهیم. به گفته پیمانکار، به دلیل اینکه نامه ما ۶۵ نفر تأیید نشده و نه شهردار امضا می کند و نه شورای شهر، خواهان درخواست مطالبات خود و خانواده هایمان هستیم. از شما خواهشمند هستیم نگذارید این شور و اشتیاق نیروهایی که با هزاران مشکل در زندگی های روزمره و بیماری هایی که به نوعی همه خانواده های ما متحمل شدند و صدماتی که صورت پذیرفته و بیشتر همکاران یا ازدواج کرده اند، در این مدت حال با چه رویی به نزد خانواده خود برگردیم و بگوییم پس از گذشت نزدیک به دوسال الان به ما می گویند به علت برخی مسائل پیش آمده ۶۵ نیروی اجرائیات را که در سال های ۹۴ و ۹۵ استخدام شده اند نمی خواهیم و نامه حقوق و استخدام این ۶۵ نفر صورت نمی پذیرد.

شما را به مقدسات و خون پاک شهدای ایران اسلامی قسم می دهیم مشکل پیش آمده را حل کنید و نگذارید بیش از این امید و آرزوی خانواده های خود و فرزندان و همسر و پدر و مادرانمان که دارند در کنار ما با این حقوق ناچیزی که آن هم ۶ ماه است دریافت نکرده ایم به ناامیدی و یأس چه از لحاظ روحی و روانی تبدیل شود و معضل جدیدی به مشکلات زندگی تک تک ما کارکنان و قشر همیشه در معرض ضربه و توهین واحد تخلفات شهری کلانشهر اهواز (اجرائیات) اضافه شود.

با درود و خداقوت خدمت شهردار ارجمند؛ با توجه به اینکه مجتمع ۲۰۰۰ واحدی مهر شرکت نفت به دلیل نوع ساخت و ساز و همچنین اجرای کمربندی برای ارتباط منطقه باهنر به جاده اهواز- ماهشهر (این جاده در دست اقدام است) مجموعه بسیار زیبایی درگوشه شهر است که چشم انداز زیبایی دارد و درحال حاضر ۸۰۰ خانوار اسکان دارند. پیشنهادم این است، شهردار محترم به امور این مجموعه ورود کند و در کنار رفع مشکلات شهری جهت ساکنان با آباد کردن این مجموعه به زیبایی شهر کمک شود. از طرفی، در این مجموعه به اندازه کافی زمین با کاربری های مختلف وجود دارد که می توان در آن ها هم امکانات تفریحی و امکاناتی از قبیل ساخت هتل های زیبا و حتی ایجاد شرکت های چند منظوره تولیدی از قبیل تولید شیر، ماکارونی، بیسکویت وغیره که کارشناسی شده است ایجاد کرد و در صورت لزوم، ساکنان هم سهامدار شوند تا بدین طریق علاوه بر به دست آوردن سرمایه، اشتغال هم برای شهروندان ایجاد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.