قزوین_ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: کمیته امداد سیاست توانمندسازی مددجویان را که منجر به اشتغال زایی و کسب درآمد می شود را با قوت ادامه دهد چراکه توفیق این رویکرد در فقرزدایی بسیار برجسته و روشن است.

اشتغال زایی سیاست موفق کمیته امداد برای فقرزدادیی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین، نماینده قزوین در مجلس خبرگان رهبری از بخش های مختلف کمیته امداد دیدار کرد و در نشست مشترک با مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خواستار اجرای برنامه های حمایتی از طریق اشتغال زایی و کمک های پایدار شد.

نماینده قزوین در مجلس خبرگان رهبری در این نشست ضمن تقدیر از خدمات کمیته امداد بیان کرد: رسیدگی به خانواده های نیازمند باید با عزتمندی باشد یعنی نوع خدماتی که به مددجویان ارائه می شود به گونه ای انجام شود که افراد در نهایت به یک زندگی مستقل بدون نیاز به کمک دیگران منجر شود.

حجت الاسلام مجید تلخابی ادامه داد: کسی که خود تلاش می کند و با درآمد خویش زندگی می کند؛ اگرچه ممکن است این درآمد حداقلی باشد اما کسب درآمد با تلاش و سعی خود و بدون دریافت کمک بلاعوض از دیگران به زندگی عزتمندانه منجر می شود.

 وی عنوان کرد: گزارش کمیته امداد استان قزوین مبنی بر اجرای سیاست توانمندسازی موجب مسرت است چراکه با اجرای این برنامه جدی و پایدار دیگر مددجو نیازمند باقی نمی ماند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: کمیته امداد سیاست توانمندسازی مددجویان را که منجر به اشتغال زایی و کسب درآمد می شود را با قوت ادامه دهد چراکه توفیق این رویکرد در فقرزدایی بسیار برجسته و روشن است. 

تلخابی اظهارکرد: باید نیازمندی که درآمدی ندارد به چرخه کار و اشتغال وارد شود و در جریان زندگی ضمن ارائه خدمت در جامعه به کسب درآمد نیز نایل شود که چنین رویکردی به استقلال در معیشت و فقرزدایی منجرمی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.