یزد- مدیر کل بهزیستی استان یزد گفت: هنر و ورزش می‌توانند ابزاری برای معرفی توانمندی‌های معلولان در جامعه باشند.

هنر و ورزش ابزار موثر در توانمندسازی معلولان هستند

به گزارش قدس آنلاین، جلیل عفتی در مراسم تجلیل از هنرمندان و ورزشکاران دارای معلولیت شهرستان مهریز به قابلیت‌ها و پتانسیل‌های ویژه شهرستان مهریز نسبت به دیگر شهرستان‌های استان اشاره کرد و اظهار داشت: هنر و ورزش می‌توانند ابزارهای پیام رسانی برای معرفی توانمندی معلولان و معرفی آنها به جامعه باشد.

مدیر کل بهزیستی استان یزد تصویب قانون حمایت از معلولان با ۳۵ ماده در مجلس شورای اسلامی را برگ زرین و افتخار دیگری برای جمهوری اسلامی خواند و گفت: این قانون تلاش می‌کند در جهت احقاق حق معلولان و در حیطه‌های مختلف به آنان توجه بیش از پیش نشان داده شود.

وی افتخار آفرینی در حوزه‌های ورزشی و هنری و نیز حفظ قرآن توسط معلولان شهرستان مهریز را گام موثری برای توانمندسازی و توانبخشی معلولین دانست و برای رشد و تعالی شهرستان در زمینه حمایت از معلولین اظهار امیدواری کرد.

فرماندار مهریز نیز در این مراسم گفت: وظیفه ماست که حول محور ولایت فقیه برای رشد و توسعه سرزمین اسلامی ایران حرکت کرده و برای سربلندی مملکت و نقش بر آب شدن نقشه های دشمنان قسم خورده نظام، تلاش مضاعف کنیم.

سید محمد رستگاری  با تقدیر از عوامل تئاتر شهرستان مهریز که در چهارمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان کویر خراسان جنوبی حائز رتبه‌های متعدد شدند، اظهار داشت: این موفقیت بزرگ مایه مباهات این شهرستان و توانمندی معلولان شهرستان مهریز و الگوی مناسبی برای نوجوانان و جوانان این منطقه است و آنان با کسب این افتخارات، نشان دادند که خواستن توانستن است.

در پایان این مراسم نیز از معلولانی که در جشنواره تئاتر منطقه‌ای خراسان جنوبی و در حیطه‌های ورزشی و قرآنی حائز مقام شده بودند با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.