سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهدی طارمی کتبا اعلام کرد قصد تمدید قراردادش را با پرسپولیس ندارد.

طارمی نمی خواهد در پرسپولیس بماند/ موقع زلزله راحت در تختم خوابیده بودم

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ بعد از جلسه در باشگاه پرسپولیس به خبرنگاران گفت: یک جلسه خوب و عالی داشتیم. آقایان گرشاسبی، پیروانی، حاجی بیگی و کل کادر فنی در جلسه حضور داشتند. در این جلسه درباره قرارداد من و همکارانم و همین طور افشین پیروانی صحبت کردیم و توافقات انجام شد. انتظار دارم این قرارداد تا آخر هفته نهایی شود.

سرمربی پرسپولیس همچنین عنوان کرد: امروز آخرین روز سال میلادی است و با توجه به حضور وکیلم در خارج از کشور کارهای فنی قراردادم به سختی انجام می‌شد. قرارداد تا پنج‌شنبه قطعی خواهد شد و هیچ مشکلی در تمدید قرارداد وجود نخواهد داشت. بیشترین بحث جلسه در مورد بازیکنان و تیم بود. با توجه به این که محرومیت خاصی در جذب بازیکن داریم و یکی از موضوعات، بحث مهدی طارمی بود. توافق کردیم که به طارمی پیشنهاد تمدید قرارداد دو ساله را ارائه دهیم تا از این طریق نشان دهیم که چقدر برایش احترام قائلیم و برایمان مهم است.

برانکو در ادامه با بیان این که "طارمی قبول نکرد در پرسپولیس بماند،" خاطرنشان کرد:‌ او می‌خواهد در یک تیم خارجی بازی کند و کتبا اعلام کرد که تمایلی به تمدید قرارداد ندارد. همچنان به ماندنش امیدواریم چون هر بازیکن خوبی برای ما مهم است. با این حال طارمی حرفه‌ای است و زندگی‌اش از این راه می‌گذرد. طبیعی است که خودش تصمیم خواهد گرفت.

او همچنین در مورد تسویه مالی قرارداد خودش با باشگاه تصریح کرد: ما امروز بحثی درباره تسویه و شرط گذاشتن نداشتیم. به هر حال بعد از دو سال باید حساب و کتاب‌های‌مان را انجام می‌دادیم. دستیارانم در عرض پنج دقیقه تصمیم گرفتند اما بحث من کمی طولانی‌تر شد. تنها بحث زمان مطرح بود که زمانی نداشتیم. حتی افشین پیروانی هم تا الان بدون قرارداد کار کرده و این موضوع در هفته جاری حل خواهد شد.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به پرسشی درباره سرنوشت احمد نوراللهی به خبرنگاران گفت: در حال حاضر نمی‌توانم بگویم در چه مرحله‌ای قرار دارد. قطعا با بازگشتش تیم تقویت مضاعفی خواهد داشت اما باید وظیفه‌اش را نسبت به کشورش انجام دهد.

برانکو در واکنش به شایعه‌ای مبنی بر این که او تمدید قراردادش را به خاطر زلزله‌های اخیر در تهران به تعویق انداخته است عنوان کرد: تفاوت من با بقیه بازیکنان هنگام زلزله این بود که من راحت در تخت‌خوابم خوابیده بودم و بازیکنان در خودروهایشان بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.