۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 581768

قزوین_ مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: از اواخر وقت دوشنبه تا روز سه شنبه هفته جاری، گذر موج ناشی از یک سامانه را از منطقه خواهیم داشت که پیامد آن، افزایش ابر، گاهی وزش باد لحظه ای شدید و در پاره ای مناطق بارش برف و باران پیش بینی می شود.

آسمان قزوین بارانی می شود

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی طی امروز و فردا، جوی نسبتا پایدار بر منطقه حاکم خواهد بود و پدیده غالب فردا، وزش بادهای جنوبی است.

وی افزود: از اواخر وقت دوشنبه تا روز سه شنبه هفته جاری، گذر موج ناشی از یک سامانه را از منطقه خواهیم داشت که پیامد آن، افزایش ابر، گاهی وزش باد لحظه ای شدید و در پاره ای مناطق بارش برف و باران پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین بیان کرد: به لحاظ دمایی نیز برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه کاهش دما را پیش رو داریم.

بهارونداحمدی یادآور شد: وضعیت آب و هوای استان قزوین در روز یکشنبه تا روز بعد، به صورت صاف، در شهرهای صنعتی افزایش آلاینده های جوی و در اواخر وقت، افزایش ابر پیش بینی می شود.

وی عنوان کرد: از ساعت ۱۲ روز دوشنبه الی روز بعد، وضعیت آب و هوای استان قزوین کمی ابری، گاهی وزش باد، از بعدازظهر بتدریج ابر، اواخر وقت در ارتفاعات رگبار پراکنده اتفاق می افتد؛ از ساعت ۱۲ روز سه شنبه تا روز بعد نیز وضعیت به صورت، نیمه ابری تا ابری، در پاره ای مناطق بارش باران، گاهی وزش باد لحظه ای شدید و در ارتفاعات بارش برف خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.