نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی اقتصاد را معضل جدی امروز جامعه عنوان کرد.

اقتصاد معضل جدی جامعه است/مسئولان قدر مردم را بدانند

به گزارش قدس آنلاین، بشیر خالقی تصریح کرد: متأسفانه فشار اقتصادی به مردم زیاد است و بیکاری جوانان فارغ‌التحصیل دانشگاهی به وضوح مشاهده می‌شود.

وی افزود: در این میان برخی از مشکلات مردم سوءاستفاده کرده و تحرکاتی را شکل می‌دهند اما لازم است مسئولان نیز مشکلات مردم را شنیده و برای رفع آن تلاش کنند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با ذکر مثالی به عملکرد برخی ادارات اشاره و تأکید کرد: برخی ادارات به واقع مردم را به مشکل می‌اندازند و این در حالی است که همین مردم همواره حامی اسلام و انقلاب بوده‌اند.

خالقی متذکر شد: اینکه امروز برخی ناراحتی و اعتراضات به گوش می‌رسد ایجاب می‌کند که مسئولان به مشکلات مردم توجه داشته و مطالبات و خواسته‌ها را بررسی کنند.

وی افزود: به مدت ۴۰ سال است که کشور از بحران‌ها و مشکلات متعددی به پاس حضور همیشه در صحنه مردم عبور کرده و امروز مسئولان باید قدر مردم را بدانند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه برخی تحرکات به قصد ضربه زدن به نظام انجام می‌شود، خواستار هوشیاری خود مردم نیز شد و بیان داشت: نباید بهانه و فرصتی به دشمنان نظام داده شود.

خالقی ادامه داد: حل مشکلات مردم تکلیف تمامی مسئولان و نمایندگان است و می‌بایست برای رفع آن تمامی نهادها دست به دست هم دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.