عضو شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: دشمن در حال بهره برداری سیاسی از مطالبه به حق معترضان است.

ضرغامی: دشمن در حال بهره برداری سیاسی از مطالبه به حق معترضان است

به گزارش قدس آنلاین، سید عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به اعتراضات اخیر در کشور گفت: به وضوح سالروز حماسه نهم دی از همه جهات,کشور و انقلاب را در برابر موج نفاق و تزویر دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی بیمه کرده است و بصیرتی که مردم در این روز با ذکاوت انقلابی از خود به دشمنان قسم خورده ولایت و انقلاب نشان دادند؛ تضمین روشن بر عمق ارادت قلب و باطنی آنان به ولایت و پاسداری همه جانبه از خون شهداست.

عضو شورای عالی فضای مجازی در ادامه افزود: اگر حرکت های شبیه حوادث فتنه سال ۸۸  اتفاق بیوفتد, مردم به خوبی میدانند با آن چگونه  و در چه سطحی برخورد قاطعانه انقلابی کنند. بنابراین اعتراض مردم نسبت به بعضی از مشکلات اقتصادی که البته چیز جدیدی درکشور نیست و حق مسلم مردم در رساندن خواسته هایشان به مسئولین ذیربط است, باید از راه و روش قانونی خود به مرحله اجرا برسد.

وی در پایان افزود: به نظر میرسد برنامه ریزی های مشکوک دیگری صورت گرفت تا از این اعتراضات به حق مسلم مردم سوءاستفاده و بهره برداری جهت دار سیاسی شود و مشکلات مردم در این میان از افکار عمومی محو گردد و البته مردم خود صاحبان اصلی انقلاب هستند و آگاهانه با توجه به بیانات و رهنمود های رهبری در قاموس دفاع از کیان انقلاب برخواهند آمد.
 

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.