شهرکرد- رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: نیاز اصلی دستگاه ها و مراکز تخصصی استان مدیریت جامع است و دستگاه ها و مراکز تخصصی با جلسات هماهنگی از موازی کاری جلوگیری کنند.

مدیریت جامع نیاز اصلی دستگاه ها و مراکز تخصصی چهارمحال و بختیاری است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اسماعیل پیرعلی در نشست تخصصی پارک علم و فناوری و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با بیان اینکه ۱۸ شرکت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در پارک علم و فناوری استان فعال هستند، افزود: توانمند سازی این شرکت های نوپا با استفاده از منابع مشترک و اعطای تسهیلات ارزان قیمت می تواند زمینه اشتغال مختصصان و دانش آموختگان حوزه فناوری اطلاعات را فراهم آورد.

وی با اشاره به ایجاد مرکز توانمندسازی کسب و کارهای نوپای فاوای استان در پارک علم و فناوری گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته و برگزاری رویدادهای آموزشی و تخصصی در این مرکز، ظرفیت ها و توانمندی های استان شناسایی و حمایت خواهد شد.

در ادامه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: استفاده از وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تا سقف ۱ میلیارد ریال تسهیلات ۴ درصد، برای شرکت های نوپای فعال در حوزه فناوری اطلاعات از طریق پست بانک و صندوق قرض الحسنه کارآفرینی امید یکی از راههای حمایت از این شرکت ها برای تولید محتوا و نرم افزار است.

مرتضی بلالی منابع حمایتی را استفاده از تسهیلات اشتغال روستایی عنوان کرد و افزود: به کسب و کار هایی که بتوانند در مناطق روستایی اشتغال ایجاد کنند، در روستاهای محروم و عشایری تسهیلات با سود ۴ درصد، سایر روستاها ۶ درصد و برای شهرهای زیر ۶۰۰۰ نفر تسهیلات با سود ۱۰ درصد اعطا خواهد شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.