ایلام- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام گفت: عدم نقدینگی مهمترین و بزرگترین مشکل واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی استان ایلام است.

عدم نقدینگی مهمترین مشکل واحدهای صنعتی ایلام

مرتضی دارایی روز دوشنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه جلسات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع واحدهای تولیدی و صنعتی استان به صورت مستمر برگزار می شود، اظهارداشت: در این جلسات به صورت مداوم مشکلات واحدهای صنعتی استان با حضور استاندار، مدیران کل دستگاه های اجرایی و صاحبان و مدیران این واحدها، بررسی و برای رفع مشکلات آنها تصمیم گیری می شود.

وی با اشاره به اینکه ۴۵ درصد واحدهای صنعتی استان در شهرک های صنعتی مستقر هستند، افزود: مشکلات مالیاتی، مالی و ... واحدهای تولیدی و صنعتی استان در جلسات ستاد تسهیل با حضور مدیران کل بیان شده و بررسی و تصمیم گیری می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام عدم نقدینگی، نبود بازار مناسب، دستگاه های قدیمی و تکنولوژی منسوخ و اختلاف ما بین شرکا و ... عمده مشکلات واحدهای صنعتی ایلام است، بیان داشت: صاحبان واحدهای صنعتی می توانند با مراجعه به سایت بهین یاب وزارت صنعت معدن تجارت ثبت نام کرده و برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش اقدام کنند.

 دارایی به فضای امن و مناسب استان برای سرمایه گذاری اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: همکاری خوبی بین این شرکت، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و بانک های عامل استان شکل گرفته و تسهیلات سرمایه در گردش پس از طی مراحل قانونی در اختیار واحدهای صنعتی قرار داده می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.