بجنورد- فرماندهی انتظامی شهرستان مانه و سملقان از پلمپ ۱۱ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

۱۱ واحد صنفی متخلف در مانه و سملقان پلمپ شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی حسین رختیانی با اعلام این خبر گفت: طی هفته گذشته و در راستای برخورد با واحد های صنفی متخلف، ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی و بازرسان اتاق اصناف، از تعدادی از واحد های صنفی شهرستان بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه در این بازدید ها بیش از ۶۰ واحد صنفی مورد ارزیابی قرار گرفت، افزود: در راستای ماده قانونی۱۲۱ تعداد ۱۱ واحد صنفی متخلف پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه وسملقان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی موظف است نسبت به ابلاغ اخطار پلمپ مطابق مقررات اقدام و پس از خاتمه مهلت مقرر واحد صنفی را پلمپ کند، خاطر نشان کرد: کسانی که پلمپ یا لاک و مهر محل های تعطیل شده را بشکنند و محل را به نحوی مورد استفاده قرار دهند، به مجازات های مقرر در قانون، مجازات اسلامی محکوم خواهند شد.

دستگیری ۵۴ معتاد متجاهر درشیروان

فرمانده انتظامی شیروان نیز از دستگیری ۵۴ خرده فروش موادمخدر با اجرای طرح برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ مسعود وحیدی در تشریح این خبر، گفت: در اجرایی برنامه طرح مبارزه با مواد مخدر، مرحله دیگری از طرح برخورد با خرده فروش موادمخدربا محوریت پاکسازی نقاط آلوده و پرخطر با ۷ اکیپ از ماموران این شهرستان اجرا شد.

این مقام انتظامی به اشراف اطلاعاتی و عملیات ضربتی ماموران انتظامی اشاره کرد و افزود: در جریان این طرح ۵۴ خرده فروش موادمخدر دستگیر شدند.

سرهنگ وحیدی در ادامه با اشاره به اینکه ۴۶ مرد و ۸ زن دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: برخورد پلیس با بلای خانمانسوز اعتیاد به موادمخدر و سوداگران مرگ هرگز تعطیلی ندارد.

وی در پایان با اشاره به اینکه در اجرای این طرح ۵۰ گرم انواع مواد مخدر در پاتوق ها کشف شد، افزود:  مهمترین هدف اجرای این گونه طرح ها افزایش نظم و آرامش و جلب رضایتمندی مردم دانست و ضمن قدردانی از همراهی شهروندان  و سازمان های خدماتی در این راستا، بر تقویت این همکاری ها تاکیدکرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.