آبی پوشان پایتخت در غیاب سرمربی خود تمرینات آماده سازی را پی گرفتند.

ادامه تمرینات تیم استقلال در غیاب وینفرد شفر

به گزارش قدس آنلاین، تمرین تیم فوتبال استقلال بعد از چند روز تعطیلی از ساعت ۱۲ امروز در زمین ورزشگاه صنایع دفاع تهران برگزار شد.

*وینفرد شفر و پسرش و همچنین یرزی ساناک دستیار سرمربی استقلال در تمرین امروز حضور نداشتند. مربیان استقلال برای شرکت در جشن سال نوی میلادی راهی کشور خود شده و  قرار است این نفرات از فردا تمرینات آبی‌پوشان را بر عهده بگیرند.

*پیش از شروع تمرین امروز علیرضا نیکبخت واحدی در ورزشگاه صنایع دفاع حاضر شد و با کادر فنی و بازیکنان استقلال خوش و بش کرد.

*سرور جباروف به دلیل سفر به ازبکستان در تمرین امروز استقلال حضور نداشت.همچنین سید حسین حسینی به دلیل سرماخوردگی در تمرین امروز تیمش غایب بود.

*سجاد شهباززاده که در تمرین ریکاوری استقلالی‌ها بعد از بازی با استقلال خوزستان به نرم دوی پرداخته بود امروز بدون مشکل در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد.

*بخش اول تمرین به گرم کردن بدن‌ها و کار کششی اختصاص داشت و سپس بازیکنان کار تاکتیکی در بخشی از زمین را پشت سر گذاشتند. در بخش بعد نیز فوتبال درون تیمی برگزار شد.

*تیم فوتبال استقلال طی دو روز آینده زیر نظر شفر تمرینات خود را پیگیری خواهد کرد و آبی پوشان بعد از پایان تمرین روز پنجشنبه راهی تبریز شده و در هتل پارس این شهر مستقر خواهند شد.

به گزارش فارس، استقلالی‌ها در هفته هجدهم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز میهمان تراکتورسازی تبریز خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.