نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان از مردم و به‌ویژه جوانان خواست تا در دام جریان شیطانی که از بیرون هدایت می‌شود، قرار نگیرند.

آیت‌الله نورمفیدی: مردم در دام جریان شیطانی که از بیرون هدایت می‌شود، قرار نگیرند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به شرایط موجود در برخی از شهرها اظهار داشت: اعتقاد من این است که کشور امروز از جهاتی در شرایط بسیار خوبی قرار داد. از نظر جایگاه و منزلت در منطقه غرب‌آسیا و صحنه‌های بین‌المللی امروز ایران از منزلت والا و شایسته‌ای برخوردار است. در زمینه پیشرفت‌های نظامی و دفاعی و علمی و در بسیاری از موضوعات دیگر، افرادی که با انصاف درمورد کشور نظر می‌دهند، به آن معترف هستند.

نماینده‌ ولی‌فقیه در استان گلستان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی نظیر بیکاری و گرانی هم در کشور وجود دارد و بخشی از خواسته‌های بحق مردم است، افزود: مردم هیچگاه شعارهای ساختارشکنانه سر نمی‌دهند، این‌ها همان مردمی هستند که برای نظام سرمایه‌گذاری کردند و شهید دادند و بسیار هم در این راه تلاش کردند. این‌ها هیچوقت شعارهای ساختارشکنانه نمی‌دهند؛ همین جمعیت را ان‌شاءالله در ۲۲ بهمن خواهیم دید که با چه شوری و گستردگی شرکت خواهند کرد.

آیت‌الله نورمفیدی خطاب به مردم به‌ویژه جوانان گفت: من حداقل یک جامه بیشتر از دیگران پاره کردم، قبل از انقلاب، رژیم گذشته، دوران مبارزات و بعد از پیروزی انقلاب را هم دیدم. برای همین می‌خواهم توجه مردم به‌ویژه جوانان عزیز را به این مسئله معطوف کنم که این جریان بیشتر از بیرون هدایت می‌شود و توسط همان‌هایی که از اوایل نهضت اسلامی ایران علیه ما توطئه‌ها کردند، رهبری می‌شود.

وی از جوانان خواست تا در توطئه و دام شیطانی دشمن گرفتار نشوند و افزود: همه ما مشکلات اقتصادی را قبول داریم و مسئولان نظام هم قبول دارند اما باید مواظب باشیم که در جریانی که دشمنان ما طراحی می‌کند قرار نگیریم. مشکلات اقتصادی واقعا بحق است و همه قبول دارند؛ بیکاری هم یک معضل اجتماعی است اما هرکدام راهکارهایی برای خود دارد.

نماینده‌ ولی‌فقیه در استان گلستان از مسولان هم خواست تا نسبت به حل مشکلات اقتصادی مردم بیشتر تلاش کنند و گفت: دولت، مجلس و قوه قضاییه و همه آنهایی که می‌توانند برای نجات کشور از این مشکلات؛ سهمی داشته باشند، همه باید دست در دست هم بدهند.

وی تأکید کرد: نباید بگذاریم این انقلاب به این بزرگی و سرمایه‌هایی که در راه آن از دست داده‌ایم فردی متعرض آن شود، آن هم افرادی که از بیرون هدایت و رهبری می‌شوند. مردم به‌ویژه جوانان باید مواظب باشند در این دام شیطانی نیفتند و همه تلاش کنند که مشکلات اقتصادی حل شود که حل‌شدنی است. مطمئنا این جریانات هم تمام می‌شود و نمی‌تواند دامنه‌دار و مستمر باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.