وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای از اغتشاشات در ایران حمایت کرد و گفت که برای کسانی که در خیابان‌ها هستند، آرزوی موفقیت می‌کند.

حمایت وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی از اغتشاشات ایران

به گزارش قدس آنلاین، «ییسرائیل کاتز»، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی از اغتشاشات پراکنده در برخی شهرهای ایران حمایت کرد و برای کسانی که به گفته وی «معترضان» هستند، آرزوی موفقیت کرد. 

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس، «کاتز» که با یک رادیو اسرائیلی مصاحبه می‌کرد گفت: «اسرائیل دخالت نمی‌کند اما من مطمئناً برای مردم ایران در نبرد برای آزادی و دموکراسی آرزوی موفقیت می‌کنم.»

از بعد از ظهر شنبه پیرو برپایی چند تجمع در انتقاد به مسائل اقتصادی در شهرهایی مانند مشهد، در تهران و برخی مراکز استان‌ها از میان تجمع‌کنندگان گروه‌های کوچکی از افراد اقدام به حمله به مراکز دولتی، بانک‌ها و تخریب اماکن عمومی کردند.

در برخی شهرهای دیگر نیز، فیلم‌ها و تصاویر منتشره در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که تجمع کنندگان در حال بیان اعتراضات صنفی خود با موضوع گرانی و اصلاح اقتصادی بودند اما عده‌ای از بین مردم بیرون آمده و به مراکز دولتی و بانک‌ها حمله می‌کنند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا از زمان آغاز این ناآرامی‌ها چندین بار در حمایت از اغتشاشات بیانیه صادر کرده است. این در حالی است که او از زمان ورود به کاخ سفید از هیچ اقدامی برای فشار بر مردم ایران فروگذار نکرده است. 

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.