فردیس- رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر فردیس با بیان اینکه شهرداری نوپای فردیس به ۴۷۰ هزار شهروند خدمات دهی می کند گفت: حریم قانونی این شهر به زودی وبا حضور مسئولان مرتبط مشخص خواهد شد.

خدمات دهی شهرداری نوپای فردیس به ۴۷۰ هزار شهروند

به گزارش قدس آنلاین، سید حسن افتخاریان از استقرار کامل ادارات مستقل در این شهرستان خبرداد و گفت: مقدمات و تصمیم گیری های مربوط به این فرایند در چند ماه آینده انجام می شود و در سال آینده شاهد اجرایی شدن آن خواهیم بود.

وی افزود: باتوجه به تراکم بالای جمعیتی فردیس و تبدیل آن به یک شهرستان مستقل در استان البرز این شهر به برخی ادارات مستقل نیز نیاز دارد.

افتخاریان با اشاره به ادغام برخی سازمان ها در سیستم شهرداری ها گفت: سازمان های تاکسیرانی و اتوبوسرانی با یکدیگر ادغام شده اند و در قالب اداره حمل و نقل به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

عضو شورای شهر فردیس تصریح کرد: برای سهولت استفاده شهروندان از برخی ادارات در شهرستان فردیس، شورای شهر نیز سعی در تاسیس برخی ادارات مستقل در سال آینده دارد.

افتخاریان به حریم قانونی شهرفردیس اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شاهد حریم مشخصی برای این شهر نیستیم اما مقرر شد تا جلسه ای با حضور مسئولان استانی و شهرستان فردیس برای مشخص شدن حریم شهر فردیس برگزار شود.

وی در توضیح بیشتر گفت: در جلسه تعیین حریم قانونی شهر فردیس نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی، بخشدار و فرماندار فردیس، معاونت عمرانی استانداری و نیز اعضای شورای شهر فردیس حضور خواهند داشت.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به خدمات دهی شهرداری به شهروندان این شهر گفت: در حال حاضر شهرداری فردیس به حدود ۴۱۰ هزار نفر از شهروندان به صورت رسمی و به بالای ۴۷۰ هزار نفر به صورت غیررسمی خدمات رسانی می کند.

افتخاریان به سطح آمادگی این شهر برای مقابله با زلزله اشاره کرد و گفت: با توجه به وقوع زلزله های اخیرهماهنگی خوبی را میان ادارات و هیئت های مذهبی شاهد بودیم که با وجود این میزان از همدلی خسارات زیادی شهروندان را تهدید نمی کند.

وی در پایان تصریح کرد: ازاداره تبلیغات اسلامی، رئیس هیات های مذهبی و دفتر امام جمعه فردیس که با هماهنگی خود حسینه های مذهبی، مصلی و مهدیه آل یاسین را به مدت چند شب در اختیار شهروندان قرار دادند قدردانی می کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.