در پی بروز برخی اغتشاشات محدود و تخریب اموال عمومی که به بروز ناامنی هایی منجر شده، قیمت سکه بهار آزادی هم درپی گرانی ارز روند صعودی به خود گرفته و به یک‌میلیون و ۴۷۸ هزار تومان رسیده است.

ناامنی‎ها سکه را هم گران کرد/سکه تمام بهار یک میلیون و ۴۷۸ هزار تومان شد

به گزارش قدس آنلاین، نرخ فروش دلار هم‌اکنون در تابلوی صرافی‌ها ۴۳۰۳ تومان، یورو ۵۳۷۰ تومان، پوند انگلیس ۵۸۸۴ تومان و درهم امارات ۱۱۷۸ تومان ثبت شده است.

در بازار سبزه‌میدان نیز هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید یک‌میلیون و ۴۷۸ هزار تومان، سکه تمام‌بهار طرح قدیم یک‌میلیون و ۴۴۰ هزار تومان، نیم‌سکه ۷۳۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۴۲۶ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۲۷۷ هزار تومان قیمت گذاری شده و فروخته می‌شود.

هر اونس طلا در بازار جهانی ۱۳۰۲.۸ دلار و هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار داخلی ۱۳۶ هزار و ۶۲۰ تومان فروخته می‌شود.

کشتی آرای در توضیح دلایل گرانی سکه در بازار گفت: افزایش ۲۸ دلاری نرخ اونس جهانی و همچنین ارز دلیل اصلی رشد ۲۰ هزار تومانی نرخ سکه و سه هزار تومانی قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار شده است.

محمد کشتی آرای با بیان اینکه، قیمت اونس جهانی در هفته گذشته افزایش شدیدی داشته است، اظهار داشت: علاوه بر این نرخ ارز از روز گذشته نیز رشد داشته است.

به گفته برخی فعالان بازار ، بروز برخی ناآرامی های اخیر هم در افزایش نرخ ارز و به تبع آن گرای شدن سکه تاثیر داشته و به نظر می رسد، با ادامه برخی اغتشاشات، شاهد گرانی بیشتر ارز و سکه و تشدید گرانی ها و فشارها بر مردم خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.