کرمان - مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمان گفت:این همایش یک روزه به دنبال آشنایی صنعتگران صنایع‌ دستی با نحوه فروش دست‌سازها در داخل و خارج از کشور است.

برگزاری کمپین تخصصی آموزش صادرات خرده فروشی صنایع دستی در کرمان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان کرمان، محمود وفایی با اعلام خبر فوق گفت: کمپین تخصصی آموزش صادرات خرده فروشی، صنایع دستی با عنوان «آنلاین شوید، جهانی بفروشید» در زمینه توسعه کسب و کار بین‌المللی، بازاریابی و معرفی محصولات صنایع دستی در ایران و دیگر کشورهای همسایه است.

وی با بیان اینکه فروش و صادرات محصولات صنایع‌ دستی یکی از مشکلات صنعتگران استان کرمان است؛ اظهار کرد: این همایش یک روزه  به دنبال آشنایی صنعتگران صنایع‌ دستی با نحوه فروش دست‌سازها به‌ صورت مستقیم و بدون واسطه از راه‌های مختلف به‌ ویژه فضای مجازی و سایت‌های اینترنتی معتبر در داخل و خارج از کشور است.

وفایی با اشاره به اینکه همایش مذکور با حضور ۳۵۰ نفر از هنرمندان، تولیدکنندگان و بازرگانان صنایع دستی استان برگزار می شود، بیان کرد: این کمپین تخصصی با همکاری سازمان میراث فرهنگی کشور، شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و یک شرکت خصوص در محل اتاق بازرگانی کرمان برپا می شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.